ضربه سنگین مقاومت به رژیم صهیونیستی

کدخبر: ۴۷۹۰۹۳
سرویس‌های امنیتی مقاومت در نوار غزه با همکاری دستگاه‌های امنیتی دولتی موفق شدند تعدادی از جاسوسان رژیم صهیونیستی را دستگیر کنند.
ضربه سنگین مقاومت به رژیم صهیونیستی

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس، برخی منابع در جنبش حماس گفتند که دستگاه‌های امنیتی مقاومت از دو ماه پیش با همکاری دستگاه‌های امنیتی دولتی توانستند ضربه مهلکی را به رژیم صهیونیستی وارد آورده و تعدادی از جاسوسان آن را بازداشت کنند.

القدس گزارش داد، به گفته این منابع، این حملات برای وارد آوردن ضربه بزرگ‌تر به دستگاه اطلاعاتی رژیم اشغالگر و افسران آن ادامه خواهد داشت. این منابع همچنین گفتند که مقاومت و دستگاه‌های امنیتی دولتی وارد نزاع بزرگی با دستگاه اطلاعاتی رژیم اشغالگر شده و هر از چند گاهی می‌توانند ضربات دردناکی به این رژیم وارد کرده و مزدورانی را که رژیم اشغالگر آن را ابزار مهمی برای وارد آوردن ضربه به مقاومت می‌داند، وارد کنند.

افسران دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از ابزارهای مختلف برای به دام انداختن شهروندان و جذب آن‌ها جهت جاسوسی، استفاده می‌کنند اما دستگاه‌های امنیتی بیدار هستند و از طریق آگاهی‌بخشی به شهروندان و هشدار درباره تعامل با افرادی با اسامی جعلی منتسب به موسسات خیریه، شخصیت‌ها و غیره که به دنبال جذب مزدور هستند، با تلاش‌های مقابله می‌کنند.

بر اساس این گزارش، رژیم اشغالگر با مشکل جدی برای جذب مزدور جدید مواجه است و به همین دلیل به سوء استفاده از بیماران، شهروندان، تجار و غیره که از طریق گذرگاه بیت حانون (ایرز) در تردد هستند، روی آورده اما در این مورد نیز با شکست مواجه شده است.  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید