شهادت افسر یگان‌ ویژه خراسان رضوی توسط اوباش+ عکس

کدخبر: ۴۷۹۴۲۹
احسان پای خسته، افسر یگان ویژه خراسان رضوی بامداد امروز در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد دعوت حق را لبیک گفت و به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
شهادت افسر یگان‌ ویژه خراسان رضوی توسط اوباش+ عکس

  به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا فرمانده انتظامی خراسان رضوی از  شهادت یک افسر یگان ویژه به دست دو شرور خبر داد.سردار محمدکاظم تقوی با اعلام این خبر گفت: همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) ، افسر وظیفه‌شناس یگان ویژه خراسان رضوی، احسان پای خسته که ظهر روز جمعه گذشته در جمعه بازار حاشیه شهر مشهد هنگام انجام وظیفه و برای بررسی مدارک دو شرور موتورسوار وارد عمل شده  و به ضرب چاقوی این افراد مجروح شده بود بامداد امروز در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد  دعوت حق را لبیک گفت و به فیض عظیم شهادت نائل آمد. 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به این مطلب که دستورات ویژه برای شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام شرورانه که منجر به شهادت مظلومانه این افسر رشید راه نظم و امنیت کشور شد را صادر کرده‌ایم، گفت: پلیس با بررسی سرنخ‌های به دست آمده و اقدام‌های اطلاعاتی به پیگیری پرونده پرداخته است. کارکنان انتظامی برای آسایش و امنیت مردم جان عزیزخود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند و این لاله سرخ شهید هدیه به تمام کسانی است که در کشور ایران عزیز از نعمت امنیت برخوردارند و قدرشناس و سپاسگزار این نعمت بزرگ هستند.

0sLFH7bRNzeP

به گزارش روابط عمومی پلیس خراسان رضوی، وی تصریح کرد: یکی از متهمان این پرونده دستگیر شده و تحقیقات گسترده در این باره ادامه دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید