باند زنان جیب‌بر متلاشی شد

کدخبر: ۴۷۹۵۹۲
رئیس پلیس آگاهی شهرستان ری گفت: ۸ زن جیب بر در این شهرستان شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
باند زنان جیب‌بر متلاشی شد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از مهر، سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی گفت: بیست و نهم مهر ماه پرونده‌ای با موضوع جیب بری حسب دادخواهی یکی از شهروندان به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارسال شد. مال باخته در تحقیقات به عمل آمده اعلام کرد در بازار شهرری در حال خرید بوده که متوجه سرقت کارت عابربانک خود می‌شود و در ادامه مبلغ ۴۲۰ میلیون ریال از حسابش کسر می‌شود.

وی افزود: کارآگاهان پایگاه برای بررسی میدانی و کشف سرنخ از سارق یا سارقان به محل‌های تردد مال باخته در بازار شهرری مراجعه و طی بازبینی دوربین‌های مداربسته مسیرهای تردد مال باخته مشاهده می‌کنند ۲ خانم با تعقیب شاکی در مغازه‌ها پس از مطلع شدن از رمز کارت عابربانک وی که هنگام خرید به فروشنده‌ها اعلام می کرده، در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت کارت عابر بانکش از داخل کیف می‌کنند.

گودرزی عنوان کرد: با عنایت به وصول چندین فقره سرقت به شیوه و شگرد مشابه در شهر ری کلیه پرونده‌های مشابه تجمیع و با بررسی سوابق و وقوع مربوط تجمیع و تصاویر بدست آمده از صحنه‌های سرقت در نتیجه مشخص شد سارقان تعدادی خانم بوده که در بازار شهرری با استفاده از شلوغی بازار و غفلت شهروندان اقدام به جیب بری و سرقت از داخل کیف آنان می‌کنند.

وی تصریح کرد: با شناسایی اعضای این باند ۸ نفره، هویت واقعی و مخفیگاه متهمان شناسایی و پس از انعکاس موضوع به مرجع قضائی اعضای این باند در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

گودرزی افزود: متهمان به بیش از ۳۵ فقره سرقت در بازار شهرری و محوطه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی شهرستان ری در پایان با اشاره به اینکه کلیه مال باختگان شناسایی شده اند، افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال به سرقت رفته را بالغ بر ۵ میلیارد ریال اعلام و پرونده برای سیر مراحل قضائی تحویل دادسرا شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید