نتایج قرعه کشی سفر‌ به عتبات عالیات اعلام شد

کدخبر: ۴۷۹۶۷۹
مدیرحج و زیارت مازندران گفت: متقاضیانی که پیش ثبت نام عتبات عالیات شرکت کردند می‌توانند به سایت این سازمان مراجعه کنند و با وارد کردن کد رهگیری و کدملی از نتایج قرعه کشی مطلع شوند.
نتایج قرعه کشی سفر‌ به عتبات عالیات اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مدیرحج و زیارت مازندران: نتایج قرعه کشی سفر نوروزی به عتبات عالیات و سوریه امروز اعلام شد.

اسماعیلی افزود: ثبت نام قطعی در کاروان‌ها نیز از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۷ اسفندماه آغاز می‌شود.

او ادامه داد: پذیرفته شدگان می‌توانند براساس الویت برای ثبت نام قطعی اقدام کنند.

اسماعیلی گفت: متقاضیان همچنین با مراجعه به دفاتر مجاز خدمات زیارتی زیر پوشش سازمان حج و زیارت می‌توانند کاروان و تاریخ اعزام خود را تعیین کنند.

مدیرحج و زیارت مازندران افزود: قرعه کشی سفر به عتبات عالیات به صورت گروهی انجام و برای هر گروه یک الویت تعیین شده است.

او ادامه داد: متقاضیان الویت‌های یک و دو ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۷ اسفند، سه و چهار از ساعت ۱۲، پنج و شش از ساعت ۱۴ و هفت و هشت به صورت ذخیره نسبت به ثبت نام قطعی خود اقدام کنند.

اسماعیلی تاکید کرد: در صورت عدم تکمیل ظرفیت کاروان‌ها متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه روز شنبه ۲۱ اسفند برای ثبت نام یه سایت حج و زیارت مراجعه کنند.

مدیرحج و زیارت مازندران گفت: سه پرواز در هفته از فرودگاه‌های مازندران به عتبات عالیات صورت می‌گیرد.

اسماعیلی افزود: نتایج قرعه کشی متقاضیان پیش ثبت نام به سوریه نیز از ساعت ۱۰ صبح امروز در سامانه ziarat.haj.ir اعلام می‌شود.

او گفت: متقاضیان از امروز تا چهارشنبه این هفته می‌توانند با مراجعه به این سامانه نسبت به ثبت نام قطعی خود اقدام کنند.

مدیرحج و زیارت مازندران با بیان اینکه ۱۱۲ نفر ازاستان متقاضیان سفر به سوریه هستند، ادامه داد: زائران از ایستگاه‌های پروازی تهران، مشهد، تبریز، کرمان و شیراز اعزام می‌شوند.

او تاکید کرد: چنانچه متقاضیان پیش ثبت نام در این محدوده زمانی ثبت نام قطعی انجام ندهند این ظرفیت در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید