زنی که بخاطر بیماری اش نمی تواند گریه کند

کدخبر: ۴۷۹۷۷۵
زن جوانی که به دلیل ابتلا به نوعی بیماری نادر، بدنش به آب حساسیت دارد، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می ‎کند.
زنی که بخاطر بیماری اش نمی تواند گریه کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن انگلیسی از حساسیت عجیبی نسبت به عرق و اشک‌هایش رنج می‌برد که باعث می‌شود احساس غم و اندوه و درد خود را حفظ کند، زیرا گریه می‌تواند برای او درد زیادی ایجاد کند.

براساس گزارش ۲۴.ae؛ ابی پلامر، ۱۹ ساله، اهل میدستون، کنت، هر بار که آب با پوستش تماس می‌گیرد، دچار جوش‌های دردناک و آزاردهنده می‌شود و این وضعیت نادر باعث می‌شود که او مجبور شود به هر قیمتی از مایعات اجتناب کند. او باید در روزهای بارانی مراقب بیرون رفتنش باشد و دوش گرفتنش را به ۱۰ دقیقه محدود کند.

ابی فقط می‌تواند با بارانی یا چتر زیر باران بیرون برود، زیرا وقتی آب باران با پوستش برخورد می‌کند، علائم دردناکی را تجربه می‌کند. او به اشک‌هایش هم حساسیت دارد و گریه می‌تواند باعث خارش و تورم چشم هایش شود.

حساسیت پوستی به آب

پزشکان در ابتدا فکر می‌کردند که او به شامپو یا نرم کننده حساسیت دارد، اما پس از تغییر به لوازم آرایشی پوست حساس، در سال ۲۰۱۸ به یک متخصص پوست ارجاع داده شد. ۹ ماه بعد، ابی برای معاینه به بیمارستان محلی فرستاده شد و پزشک بیماری را تشخیص داد، بیماری نادری که پس از تماس با آب، بدون توجه به دمای آن باعث ایجاد حساسیت پوستی می‌شود.

ابی در این باره گفت: "من هیچ مشکلی برای نوشیدن آب ندارم. این فقط زمانی اتفاق می‌افتد که آب با پوست من تماس پیدا کند و وقتی دوش می‌گیرم باید سریع باشم، من می‌توانم کار‌های زیادی انجام دهم و یاد گرفته ام که با آن زندگی کنم. "

ابی همچنین به عرق خود آلرژی دارد، اما می‌گوید این علائم به اندازه برخی واکنش‌های دیگر به آب شدید نیست. ابی همچنین دارو‌های تجویز شده را مصرف می‌کند تا زندگی خود را در مواجهه با آب کمی آسان‌تر کند و همچنین ورزش منظم می‌تواند به مدیریت این بیماری کمک کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید