از سوی وزیر دفاع روسیه؛

زمان پایان حملات به اوکراین اعلام شد

کدخبر: ۴۷۹۸۱۸
وزیر دفاع روسیه گفت هدف اصلی عملیات نظامی این کشور در اوکراین دفاع از روسیه در برابر تهدید نظامی غرب است و نیروهای روسی تا رسیدن به اهداف اعلام شده به ماموریت خود ادامه خواهند داد.
 زمان پایان حملات به اوکراین اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه امروز (سه‌شنبه) در یک نشست خبری گفت که ارتش روسیه قصد «اشغال» خاک اوکراین را ندارد و تأکید کرد که سربازان روس از هیچ کاری برای حفظ جان غیرنظامیان دریغ نمی‌کنند، از جمله محدود کردن حملات به اهداف نظامی با استفاده از سلاح‌های دقیق.

ضایع کردن وزیر خارجه روسیه؛ لاوروف برای سالن خالی سخنرانی کرد+ فیلم

وی در ادامه گفت: «مهمترین چیز برای ما محافظت از فدراسیون روسیه در برابر تهدید نظامی ناشی از کشورهای غربی است که سعی دارند از مردم اوکراین در نبرد خود علیه کشور ما استفاده کنند». وزیر دفاع روسیه سپس ضمن تاکید بر این که هدف اصلی عملیات نظامی مسکو در اوکراین دفاع از روسیه در برابر تهدید نظامی غرب است، افزود: نیروهای روسی تا رسیدن به اهداف اعلام شده به ماموریت خود ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، شویگو سپس از نیروهای مسلح روسیه «به دلیل قهرمانی و شجاعت فردی و انجام صادقانه و حرفه‌ای وظایف خود در جریان عملیات» تمجید کرد.

ششمین روز از عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین در حالی سپری می‌شود که دیروز (یکشنبه) هیأت‌های روس و اوکراینی در شهر «گومل» بلاروس پس از جنجال‌هایی با یکدیگر نشست برگزار کردند و هیأت روس، خلع سلاح اوکراین را شرط توافق با کی‌یف مطرح کرد و «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین نیز اعلام کرد که برای تفاهم با روسیه خواهان آتش‌بس فوری و خروج نظامیان روس از قلمرو اوکراین است.

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید