زلنسکی: پیروز این جنگ، اوکراین خواهد بود

کدخبر: ۴۷۹۸۳۸
رئیس جمهوری اوکراین در سخنانش خطاب به اتحادیه اروپا خاطرنشان کرد کشورش در جنگ با روسیه پیروز خواهد شد.
زلنسکی: پیروز این جنگ، اوکراین خواهد بود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا از خبرگزاری فرانسه ، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهوری اوکراین خطاب به پارلمان اروپا گفت: کشورش تا عقب راندن نیروهای روسی می جنگد.او همچنین از اعضای اتحادیه اروپا درخواست کرد تا ثابت کنند در کنار اوکراین می مانند و از این کشور پشتیبانی می کنند.

وی در ابتدای سخنانش خطاب به پارلمان اروپا حمله روسیه به «خارکف» دومین شهر این کشور را جنایت جنگی توصیف کرد و گفت اولویت اصلی دفاع از پایتخت در برابر مسکو می باشد. 

اتحادیه اروپا تحریم های وسیع و گسترده ای علیه روسیه  با هدف قرار دادن شخص «ولادیمیر پوتین»، مقامات رسمی، بانک مرکزی و طرفداران حکومت روسیه اعمال کرده است. 

از سوی دیگر تصاویر ماهواره ای توپخانه و ماشین آلات نظامی در کنار نیروهای روسی به طول ۲۹ کیلومتر در شمال «کی یف» که جمعیتی ۳ میلیونی دارد نشان می دهد. 

به دنبال حمله بامداد روزپنجشنبه (۵ اسفند) نیروهای روسیه به اوکراین، این جنگ اکنون وارد ششمین روز خود شده و همزمان با ادامه آتش جنگ، سیل واکنش‌های جهانی به این رویداد همچنان ادامه دارد و فشارهای دیپلماتیک و تهدیدها و تحریم‌های بین المللی علیه روسیه درحال افزایش است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید