وزیر آموزش و پرورش: مدارس کشور برای حضور دانش‌آموزان باز هستند

کدخبر: ۴۸۰۲۷۶
وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس باز هستند و دانش‌آموزان باید با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به مدرسه بروند.
وزیر آموزش و پرورش: مدارس کشور برای حضور دانش‌آموزان باز هستند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، یوسف نوری روز پنجشنبه در محل یادمان جهاد شهدای عشایر عرب خوزستان در شهرستان حمیدیه ،در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تزریق واکسن کرونا در بین دانش آموزان واجد شرایط و معلمان بیش از سایر اقشار جامعه انجام گرفته است و در این بخش از بسیاری از کشورها پیش هستیم.

وی با بیان اینکه مدارس در بیشتر کشورهای جهان باز و فعال هستند بیان کرد: وزرات آموزش و پرورش تابع تصمیمات ستاد ملی مدیریت کرونا است و این ستاد نسبت به تغییر رفتار ویروس کرونا اطلاعات بیشتری دارد.

وی گفت: وزارت آموزش و پرورش، سخنگویی برای ارایه اخبار مرتبط با کرونا در نظر گرفته است تا اطلاعات را به مردم و رسانه‌ها اعلام کند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: خانواده‌ها برای حضور فرزندان خود در مدارس بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی نهایت همکاری را با آموزش و پرورش داشته باشند چرا که دانش‌آموزان در دوران کرونا بسیار از مدرسه و تحصیل دور شدند.

نوری در ادامه با اشاره به دانش آموزان بازمانده از تحصیل گفت: اعتباری برای شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل درنظر گرفته شده است گرچه تعداد بازمانده‌های از تحصیل در دوره ابتدایی زیاد نیست.

وی با بیان اینکه  ۷۵۰ منطقه آموزشی  و ۱۲۰ هزار مدرسه در کشور وجود دارد افزود: می‌توان تمامی دانش آموزان بازمانده از تحصیل را شناسایی کرد و آنها را در سال تحصیلی آینده به صورت حضوری و مجازی آموزش داد.

وزیر آموزش و پرورش در سالروز جهاد شهدای عشایر عرب خوزستان در یادمان این شهیدان در شهرستان حمیدیه در غرب خوزستان حضور یافت و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

وزیر آموزش و پرورش که عصر چهارشنبه برای بررسی وضعیت آموزش و پرورش خوزستان به این استان سفر کرده، روز پنجشنبه، ۶ مدرسه خیر ساز را در شهرستان‌های دشت آزادگان و کرخه افتتاح کرد.

وزیر آموزش و پرورش: مدارس کشور برای حضور دانش‌آموزان باز هستند

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید