میزبانی مقدماتی جام جهانی چوگان هم از دست ایران می‌پرد؟

کدخبر: ۴۸۰۳۳۵
اقتصادنیوز: رییس فدراسیون چوگان در رابطه با آخرین وضعیت میزبانی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی چوگان توضیح داد.
میزبانی مقدماتی جام جهانی چوگان هم از دست ایران می‌پرد؟

به گزارش اقتصادنیوز ابراهیم نوزایی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با آخرین وضعیت میزبانی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی چوگان با توجه به وضعیت مبهم مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا  (قصر فیروزه)، اظهار کرد: مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه)، زیرساخت اصلی چوگان کشور است و در حال حاضر با توجه به چالش به وجود آمده بین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و فدراسیون چوگان به دلیل مشکلات به وجود آمده ناشی از قرارداد واگذاری این مجموعه، وضعیت میزبانی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی چوگان مشخص نیست!

وی ادامه داد: زیرساخت مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه)، مربوط به چوگان است و دارای زمین چمن و اسب های چوگانی است و در حال حاضر نه تنها چوگان بازان پا در هوا هستند، بلکه برنامه های آتی فدراسیون هم روی هوا است و نمی توانیم در رابطه با آن تعیین تکلیف کنیم.

رییس فدراسیون چوگان با بیان اینکه قرار بر این است که رقابتهای مقدماتی جام جهانی چوگان در مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه) برگزار شود، عنوان کرد: قرار بر این است که تابستان سال آینده مسابقات مقدماتی در ایران برگزار شود و فدراسیون جهانی نیز در این رابطه ابراز تمایل کرده است و تیم ملی ایران در ZONE E قرار دارد.

نوزایی با اشاره به اینکه برگزاری این مسابقات حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلار هزینه خواهد داشت، گفت: منتظر تعیین تکلیف مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه) هستیم تا پس از آن در رابطه با قبول میزبانی مسابقات مقدماتی جام جهانی تصمیم گیری کنیم.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه)، وضعیت مبهمی دارد و رییس فدراسیون چوگان از وزارت ورزش و جوانان درخواست کرده که در این رابطه تعیین تکلیف کند. نوزایی در اظهاراتش عنوان کرد در رابطه با تعیین تکلیف این مجموعه ۲ بار با وزیر ورزش و جوانان صحبت کردیم و به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی دستور داده شد اما عملا از سوی این شرکت اقدامی صورت نگرفت و مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه) روی هوا است!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید