این بازیکن فوتبال از رونالدو می‌ترسد

کدخبر: ۴۸۰۴۱۰
اقتصادنیوز: پدیده تونسی منچستر یونایتد گفت: من از وقتی کودک بودم رونالدو را از تلویزیون تماشا می‌کردم و الان همبازی‌اش هستم و این امری فوق‌العاده است. من واقعا بعضی از وقت‌ها می‌ترسم با او صحبت کنم.
این بازیکن فوتبال از رونالدو می‌ترسد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین؛ هانیبال مجبری پدیده ۱۹ ساله و اهل کشور تونس منچستر یونایتد درباره همبازی شدن با کریستیانو رونالدو الگوی کودکی اش صحبت کرد.

مجبری در مصاحبه با نشریه «سان»، گفت: بازی کردن در کنار رونالدو امری فوق العاده است. شما می توانید تجربه زیاد رونالدو را احساس کنید. وقتی او اراده کند برای گلزنی و رسیدن به برد این اتفاق رخ می دهد.

وی افزود: او فردی است که هرگاه بخواهید به شما کمک می کند. از اقداماتی که انجام می دهد غافلگیر شدم. من واقعا از توانایی رونالدو شگفت زده می شوم. او در مقابل دروازه قابل توصیف نیست. وقتی شما به نصحیت نیاز دارید او همیشه برای این کار آماده است تا بهترین راهنمایی را کند.

پدیده تونسی ادامه داد: من از وقتی کودک بودم او را از تلویزیون تماشا می کردم و الان همبازی اش هستم و این امری فوق العاده است. من واقعا بعضی از وقت ها می ترسم با او صحبت کنم چون باورم نمی شود با او همبازی شدم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید