عذرخواهی مشاور وزیر ارتباطات برای قطعی موقت اینترنت

کدخبر: ۴۸۰۴۲۲
اقتصادنیوز: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات که از صبح امروز اطلاع‌رسانی درخصوص اختلال اینترنت را آغاز کرده بود، دقایقی پیش در توئیتر خود از رفع کامل مشکلات خبر داد و در ادامه بابت قطعی موقت امروز از مردم کشور عذرخواهی کرد.
عذرخواهی مشاور وزیر ارتباطات برای قطعی موقت اینترنت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پی آتش‌سوزی در یکی از مراکز زیرساخت و اختلال در اینترنت تهران و البرز از مردم عذرخواهی کرد.

صبح امروز و در پی قطع برق در یکی از مراکز زیرساختی شرکت ارتباطات زیرساخت، اختلالی در سیستم برق‌رسانی مرکز ایجاد و منجر به بروز حریق در سامانه‌های برق رسانی شد.

پس از وقوع این اتفاق، با همکاری سازمان آتش نشانی در مرحله اول حریق مهار و رفع اختلال از سامانه‌های برق رسانی نیز آغاز شد.

این اتفاق باعث شد در استان‌های تهران و البرز، عمدتا خدمات و سرویس‌های داخلی و همین‌طور برخی از سرویس‌های بین الملل نیز دچار مشکل شوند.

«مهدی سالم» مشاور فرهنگی وزیر ارتباطات و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات که از صبح امروز، اطلاع‌رسانی درباره این موضوع را آغاز کرده بود، دقایقی قبل در توئیتر خود از رفع کامل مشکلات خبر داد و نوشت: «‌اختلال ارتباطات که از حدود ساعت ۱۰ و به علت نقص فنی در سیستم برق رخ داده بود، با تلاش همکارانم برطرف شد و تقریبا تمامی سرویس ها پایدتر و برقرار هستند».

وی در ادامه بابت قطعی موقت امروز از مردم کشور عذرخواهی کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید