این زن هر روز کوچک و کوچکتر می شود!+عکس

کدخبر: ۴۸۰۴۴۴
اقتصادنیوز: نیکولت از بدو تولد مبتلا به سندرم شریان مزانتریک بوده است، اما پزشکان نتوانستند مشکل او را به درستی تشخیص دهند، تا اینکه اخیراً تشخیص داده شد که او به بی اشتهایی مبتلا است
این زن هر روز کوچک و کوچکتر می شود!+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برنا، یک زن انگلیسی از یک بیماری نادر رنج می‌برد که باعث گرسنگی او می‌شود و وزن او را به شدت کاهش داده است.  وزن نیکولت بیکر ۳۶ ساله، به دلیل این بیماری نادر به بیست کیلوگرم کاهش یافته است و پس از وخامت وضعیتش، در حال حاضر تحت مراقبت‌های ویژه است.

نیکولت از بدو تولد مبتلا به سندرم شریان مزانتریک بوده است، اما پزشکان نتوانستند مشکل او را به درستی تشخیص دهند، تا اینکه اخیراً تشخیص داده شد که او به بی اشتهایی مبتلا است. تشخیص نادرست بیماری او، بر زندگی وی تأثیر منفی گذاشت، زیرا او درمان‌های اشتباهی را دریافت می‌کرد که بی فایده بود.

زنی که بدنش دائماً کوچک می‌شود

 نیکولت پس از اطلاع از بیماری واقعی خود، امیدوار است که بتواند با یک درمان نجات بخش که هزینه‌ای نزدیک به ۵۰ هزار دلار دارد، معالجه شود. بدون این درمان، بدن او ضعیف‌تر می‌شود و اندام‌های بیشتری از خون رسانی محروم می‌شوند. نیکولت با راه اندازی کمپینی در GoFundMe که در آن نزدیک به ۱۰۰۰۰۰ دلار جمع آوری شد، کمک‌های مالی زیادی دریافت کرد. نیکولت قرار است در یک کلینیک خصوصی در آلمان تحت درمان قرار گیرد و حدود شش هفته در آنجا بماند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید