برنامه «ترین‌ها»ی رادیو صبا؛

معرفی محبوب‌ترین چهره ورزشیِ ۱۴۰۰ / زرشک طلایی هم به خداداد عزیزی و هالک ایرانی رسید!

کدخبر: ۴۸۰۶۳۲
برنامه «ترین‌ها»ی رادیو صبا این هفته به بررسی محبوب‌ترین و غیرمحبوب‌ترین چهره‌های ورزشی سال ۱۴۰۰ به انتخاب مردم پرداخت.
معرفی محبوب‌ترین چهره ورزشیِ ۱۴۰۰ / زرشک طلایی هم به خداداد عزیزی و هالک ایرانی رسید!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «ترین‌ها» در شبکه رادیو صبا با رویکرد معرفی بهترین ها در حوزه های مختلف فرهنگی اجتماعی، ورزشی، سینمایی و هنری روزهای جمعه همراه مخاطبان رادیو صبا می‌شود. این برنامه دیروز جمعه ۱۳ اسفند به سراغ ترین‌ها در حوزه ورزشی رفت و به معرفی «محبوب‌ترین چهره های ورزشی در سال ۱۴۰۰ به انتخاب ترین‌ها» پرداخت.

در لیست انتخابی ترین‌ها سیدجلال حسینی، امیرحسین زارع، مشکات الزهرا صفی، مهدی طارمی، امیر عابدزاده، جواد فروغی، فرشته کریمی، سجاد گنج‌زاده، محمدرضا گرایی، زهرا نعمتی و حسن یزدانی به عنوان چهره های محبوب ورزشی در سال ۱۴۰۰ قرار داشتند.

طبق نظرسنجی صورت‌گرفته در صفحه برنامه «ترین‌ها» در فضای مجازی و پیامک های ارسالی مخاطبان در زمان پخش این برنامه حسن یزدانی به عنوان محبوب‌ترین چهره ورزشی در سال ۱۴۰۰ معرفی شد و محمدرضا گرایی و مهدی طارمی نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

آیتم «زرشک زرین» نیز با اجرای شهره احمدوند در این هفته به یک موضوع ورزشی اختصاص داشت و گزینه های موردنظر برای انتخاب ضعیف ترین ها به شرح زیر بود:

گزینه یک، خداداد عزیزی به خاطر توهین به کولبرها

گزینه دو، عزیزی‌خادم به علت اشتباهات مدیریتی در فدراسیون فوتبال

گزینه سوم، سجاد غریبی مشهور به «هالِک ایرانی» به علت مبارزه ساختگی با مارتین فورد

مخاطبان این برنامه با انتخاب گزینه ۱، عنوان «زرشک زرین» را به دلیل توهین به کولبرها به خداداد عزیزی اهدا کردند.

گفتنی است برنامه «ترین‌ها» روزهای جمعه ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه کنندگی نازنین حاج سیف الله و اجرای شاهین جمشیدی به نویسندگی فرزانه عرفانی تبار و صدابرداری رضا سلیمانی به مدت ۹۰ دقیقه پخش می شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید