هواشناسی شنبه 16 اسفند/پیش‌بینی تداوم وزش باد شدید در تهران

کدخبر: ۴۸۰۶۶۸
اقتصادنیوز: طبق اعلام سازمان هواشناسی تهران، آسمان تهران امروز و فردا نیمه ابری همراه با وزش باد به‌ویژه در نیمه جنوبی خواهد بود و با ورود سامانه بارشی به تدریج آسمانی ابری و گاهش همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.
هواشناسی شنبه 16 اسفند/پیش‌بینی تداوم وزش باد شدید در تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی امروز و فردا برای تهران آسمانی نیمه ابری همراه با وزش باد بویژه در نیمه جنوبی استان پیش بینی می شود.

بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، از بامداد دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی بتدریج آسمانی ابری و از اواسط روز دوشنبه تا سه شنبه در بعضی ساعات در سطح استان بارش باران و گاهی وزش باد و در ارتفاعات بارش باران و برف پیش بینی می شود.

همچنین برای روز دوشنبه کاهش محسوس دما انتظار می رود.

بیشینه سرعت وزش باد طی ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه های هواشناسی استان تهران به ترتیب، فرودگاه حضرت امام(ره) ۶۸ کیلومتر بر ساعت، فیروزکوه ۶۵ و دماوند و ژئوفیزیک ۶۱ کیلومتر بر ساعت ثبت شد.

همچنین  سرعت باد در آبعلی ۵۴، چیتگر و فرودگاه مهرآباد ۴۷، شهریار و ورامین ۴۳، شمیران ۱۸ و لواسان ۱۴ (برحسب کیلومتر بر ساعت) به ثبت رسید.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای شنبه ۱۵ و ۸ و یکشنبه ۱۳ و ۸ دوشنبه ۸ و ۶، سه شنبه ۱۳ و ۶ و چهارشنبه ۱۳ و ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.

طی ۲۴ ساعت گذشته، ورامین با دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و فیروزکوه با منفی ۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان تهران بودند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید