وعده قالیباف به کارکنان دولت از تریبون صحن علنی مجلس

کدخبر: ۴۸۱۳۵۷
رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ساماندهی وضعیت قرارداد و دریافتی کارکنان دولت به یک قانون محکم و جامع نیاز دارد و مجلس شورای اسلامی این موضوع را با اولویت دنبال خواهد کرد.
وعده قالیباف به کارکنان دولت از تریبون صحن علنی مجلس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۷ اسفند) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در زمینه قراردادهای کارکنان دولت و میزان حقوق و دریافتی آنان بی عدالتی‌هایی وجود دارد و همه ما کاملاً به این مساله واقف هستیم.

وی بیان کرد: این مساله فقط مربوط به کارکنان یک وزارتخانه نیست بلکه در همه دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها دیده می‌شود و بارها مشاهده کرده‌ایم یک کارمند رسمی حقوق بیشتری از یک کارمند شرکتی دریافت می‌کند در حالی که هر دو کار مشابهی انجام می‌دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه می‌بینیم که یک کارمند از لحاظ تخصص، تحصیلات و اثرگذاری نقش ویژه‌ ای دارد اما حقوق کمتری دریافت می‌کند و بر این اساس حتماً باید وضعیت قرارداد و دریافتی کارکنان ساماندهی شود و این موضوع جدی در اولویت دولت و مجلس است.

قالیباف ادامه داد: مجلس شورای اسلامی طرحی با بیش از ۱۸۰ امضا برای ساماندهی وضعیت قرارداد و دریافتی کارکنان دولت دارد و علاوه بر این رئیس جمهور هم به سازمان امور استخدامی دستور داده به این موضوع ورود کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ساماندهی وضعیت قرارداد و دریافتی کارکنان دولت به یک قانون محکم و جامع نیاز دارد و مجلس شورای اسلامی این موضوع را با اولویت دنبال خواهد کرد. این موضوع نباید در لایحه بودجه که قانونی یک ساله است تعیین تکلیف شود و ما باید یک قانون جامع و دائمی برای آن به تصویب برسانیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید