پاسخ قاطع قالیباف به تذکر یک نماینده: همه اشتباهات را به حساب من بگذارید

کدخبر: ۴۸۱۴۳۱
رئیس مجلس با بیان اینکه بیش از ۹ هزار پیشنهاد در رابطه با بودجه ثبت شده است اگر بخواهیم همه آنها را بررسی کنیم یک سال زمان می‌برد، گفت: بنابراین براساس تصمیم جمعی که در مجلس گرفتیم تعدادی از پیشنهادها بررسی می‌شود.
پاسخ قاطع قالیباف به تذکر یک نماینده: همه اشتباهات را به حساب من بگذارید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه هفدهم اسفند ماه) و در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه سال 1401 کل کشور در تذکری، بیان کرد: متاسفانه در بررسی پیشنهادهای لایحه بودجه تخلف آئین نامه‌ای صورت گرفته است، طی 6 یا 7 مرحله پیشنهادات باید ثبت شود که در این فرآیند مشکلات فراوانی وجود دارد.

وی افزود: شان نمایندگان حفظ نمی شود هرچند بررسی بودجه باید تمام شود اما نمایندگان باید بتوانند پیشنهادات خود را مطرح کنند.

نماینده سروستان در مجلس ادامه داد: اینکه بعضی از نمایندگان بتوانند به وسیله لابی با رئیس کمیسیون تلفیق یا هیات رئیسه پیشنهادات خود را مطرح کنند دور از شأن مجلس است.

قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده سروستان، بیان کرد: بیش از 9 هزار پیشنهاد در رابطه با بودجه ثبت شده است اگر بخواهیم همه آنها را بررسی کنیم یک سال زمان می برد بنابراین براساس تصمیم جمعی که در مجلس گرفتیم تعدادی از پیشنهادها بررسی می شود.

رئیس مجلس اظهار کرد : طبیعی است که وقتی می خواهیم از بین 200 پیشنهاد برای یک بند، 7 الی 10 پیشنهاد را انتخاب کنیم برخی از نمایندگان معترض شوند یا ما اشتباه کنیم، از کمیسیون خواستیم که 5 پیشنهاد برای هر بند انتخاب و به هیات رئیسه ارائه دهد که آن ها هم 25 پیشنهاد را ارائه می‌دهند.

 رئیس مجلس تصریح کرد: همه اشتباهات را به حساب من بگذارید و اجازه دهید طبق زمانبندی لایحه بودجه را بررسی کنیم.

 رسیدگی به جزئیات لایحه بودجه سال 1401 از اول اسفند ماه در دستورکار نمایندگان در جلسات علنی قرار دارد.

همچنین در اکوایران ببینید : مذاکرات وین از پیچ آخر می‌گذرد؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید