بایدن دوباره محبوب شد؟

کدخبر: ۴۸۱۴۷۸
در آخرین نظرسنجی که اخیرا منتشر شد، محبوبیت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا به ۴۷ درصد رسید؛ رقمی که در مقایسه با نتیجه نظرسنجی ماه فوریه (۳۹ درصد) رشد و پیشرفت قابل توجهی را به همراه داشته است.
بایدن دوباره محبوب شد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، پایگاه اینسایدر اعلام کرد، یک نظرسنجی جدید نشان داد که محبوبیت جو بایدن به ۴۷ درصد رسیده است؛ یک پیشرفت و تقویت آن هم درست زمانی که وی تلاش می‌کند تا دستور کار داخلی خود را مجدد تغییر دهد و با حمله روسیه به اوکراین مقابله کند.

در آخرین نظرسنجی که اخیرا منتشر شد، محبوبیت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا به ۴۷ درصد رسید؛ رقمی که در مقایسه با نتیجه نظرسنجی ماه فوریه (۳۹ درصد) رشد و پیشرفت قابل توجهی را به همراه داشته است.

در این نظرسنجی، به نظر می‌رسد جو بایدن با گروه مستقل‌ها، گروهی کلیدی که به رئیس جمهور شدن وی کمک کردند اما نظرشان نسبت به او پس از خروج عجولانه از افغانستان، افزایش تورم در سال ۲۰۲۱ و مشکلات ناشی از همه گیری کرونا عوض شد، به توافق رسیده است.

این نظرسنجی جدید جایگاه جو بایدن را باری دیگر به جایگاه ماه آگوست گذشته که میزان رضایت از او ۴۹ درصد بود، نزدیک‌تر کرده است.

ادراه آمار کار گزارشی را منتشر کرده که ظاهرا وضعیت بیکاری در آمریکا نسبت به قبل بهتر شده است؛ نرخ بیکاری از ۴ درصد به ۳.۸ کاهش پیدا کرده است.

در آخرین نظرسنجی، ۴۵ درصد از پاسخ دهندگان با مدیریت بایدن در حوزه اقتصاد موافق بودند، اما در مقابل ۵۳ درصد از شرکت کنندگان از عملکرد او رضایت نداشتند.

هنگامی که از شرکت کنندگان درخصوص مدیریت بایدن نسبت به حمله روسیه به اوکراین، نظرسنجی انجام شد، ۵۲ درصد از آن‌ها از عملکرد بایدن راضی بودند اما همچنان ۴۴ درصد از مدیریت او ناراضی بودند. با این حال این یک پیشرفت بزرگ در مقایسه با نظرسنجی‌های ماه فوریه که تنها ۳۴ درصد موافق بودند، محسوب می‌شود.

۸۳ درصد از پاسخ دهندگان اعلام کردند که از تحریم‌های اقتصادی علیه روسیه حمایت می‌کنند که شامل ۸۸ درصد دموکرات‌ها، ۷۹ درصد از جمهوری خواهان و ۸۳ درصد از مستقل‌ها هستند.

هم زمان با اینکه در آمریکا برخی از محدودیت‌های کرونایی در برخی مناطق کمتر و یا حذف شده، ۴۹ درصد از عملکرد جو بایدن درخصوص کنترل این بیماری ناراضی هستند اما با این حال ۵۵ درصد رای مثبت به او دادند.

نظرسنجی NPR/PBS NewsHour/Marist با ۱۳۲۲ جمعیت بزرگسال در تاریخ اول و دوم ماه مارس برگزار شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید