کیفرخواست مقصر مرگ نخبه اهوازی صادر شد

کدخبر: ۴۸۱۴۹۸
اقتصادنیوز: معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: کیفرخواست مقصر مرگ دختر جوان نخبه اهوازی که در پی عمل زیبایی در یک مطب پزشکی دچار ایست قلبی تنفسی شده بود، صادر شد.
کیفرخواست مقصر مرگ نخبه اهوازی صادر شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، حمید ناصری معاون دادستان عمومی و انقلاب اهواز امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دختر جوان آبان ماه امسال در پی عمل زیبایی در یک مطب پزشکی، دچار ایست قلبی تنفسی شد و پس از انتقال به بیمارستان امام خمینی(ره) درگذشت.

وی ادامه داد: پس از آن اولیای دم متوفی به دستگاه قضایی شکایت کرده و خواستار رسیدگی به این پرونده شدند که بلافاصله به دلیل حساسیت موضوع و برخورد قاطع با هرگونه مداخله غیر اصولی در امور پزشکی، بازپرس ویژه جهت این پرونده انتخاب و اقدامات قانونی و استعلامات پزشکی صورت گرفت.

ناصری افزود: با به‌کارگیری سریع‌ترین روش‌ها، تحقیقات قضایی تکمیل، متهم احضار و تفهیم اتهام و کیفرخواست وی صادر شد که به همراه پرونده به دادگاه ارسال گردید.

معاون دادستان عمومی و انقلاب اهواز ضمن ضرورت آگاهی بخشی عمومی و هوشیارسازی جامعه در این خصوص توسط رسانه‌ها گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان و نظام پزشکی استان باید ضمن همکاری در ارائه این آموزش‌ها، نظارت‌های خود بر مراکز درمانی و زیبایی را نیز افزایش دهند.

ناصری افزود: باتوجه به اینکه پزشک به صورت مستقیم در انجام بزه مباشرت نداشته است، موضوع رسیدگی به قصور وی در خصوص عدم نظارت کافی بر مطب، از طریق سازمان نظام پزشکی استان رسیدگی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، دختر ۱۹ ساله اهوازی و دارای رتبه ۷۰ کنکور سراسری، پانزدهم آبان ماه امسال هنگام انجام عمل زیبایی، به کما رفت و پس از اعزام به بیمارستان دچار مرگ‌مغزی شد و درگذشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید