تازه ترین خبرها از استیضاح وزرای دولت سیزدهم

کدخبر: ۴۸۱۷۷۶
محمد کعب عمیر عضو کمیسیون اجتماعی و رئیس کمیته صندوق‌های بازنشستگی مجلس که پیشتر خبر استیضاح حجت‌اله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را کلید زده بود گفت: با توجه به این که درگیر بودجه بودیم استیضاح وزیر کار به سال آینده موکول شد و همچنان مصر هستیم که وزیر کار را استیضاح کنیم و در اولین جلسه مجلس بعد از تعطیلات نوروز این اقدام پیگیری خواهیم کرد.
تازه ترین خبرها از استیضاح وزرای دولت سیزدهم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، کعب عمیر عضو کمیسیون اجتماعی مجلس آخرین وضعیت استیضاح ها را تشریح کرد.

محمد کعب عمیر عضو کمیسیون اجتماعی و رئیس کمیته صندوق‌های بازنشستگی مجلس که پیشتر خبر استیضاح  حجت‌اله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را کلید زده بود گفت: با توجه به این که درگیر بودجه بودیم استیضاح وزیر کار به سال آینده موکول شد و همچنان مصر هستیم که وزیر کار را استیضاح کنیم و در اولین جلسه مجلس بعد از تعطیلات نوروز این اقدام پیگیری خواهیم کرد.

او  تاکید کرد: در این مدت وزیر کار هیچ‌گونه تغییر رویکرد و روشی نداشته است و به همان شیوه گذشته وزراتخانه کار را پیش می‌برد. انتظاراتی که از وزیر کار وجود داشت که تغییر شیوه دهند، برآورده نشده‌است.

 

تازه ترین خبرها از استیضاح ها | وزیر کار ، پیگیری بعد از تعطیلات نوروزی / وزیر اقتصاد ، فعلا منتفی / وزیر بهداشت همچنان در دستور کار

 

این نماینده مجلس توضیح داد: انتخابات آشفته، انتصاب افراد کم سابقه و غیرمرتبط در پست‌های تخصصی از جمله دلایل استیضاح وزیر کار است که به قوت خود باقی است. در برخی از هلدینگ‌ها هم چون صبا انرژی، شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی افرادی منصوب شده‌اند که هیچ گونه تخصصی در این زمینه ندارند. از طرفی رئیس این وزارتخانه در حوزه‌ی بازنشستگی برنامه شفافی ندارد.

او درباره احتمال کلید خوردن استیضاح وزیر اقتصاد گفت: به نظر می‌رسد وزیر اقتصاد اشتباهات خود را اصلاح می‌کند و فکر نمی‌کنم فعلا استیضاح او موضوعیت داشته باشد.

کعب عمیر توضیح داد: استیضاح وزیر بهداشت آقای عین‌الهی هنوز در دستور کار است و نمایندگان آن را در سال آینده پیگیری خواهند کرد.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید