ترامپ: بایدن به دنبال خرید نفت از ایران است

کدخبر: ۴۸۱۹۲۷
ترامپ گفت: ما زیر پای خودمان نفت داریم،‌ نفت مایع. اما در عوض به فکر این هستیم که از ونزوئلا، ایران و بقیه نفت بخریم که واقعا آمریکا را دوست ندارند.
ترامپ: بایدن به دنبال خرید نفت از ایران است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،  خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ احتمال جنگ هسته‌ای را "تهدید جدی" و دلیل آن را "دیگر احترام نگذاشتن به آمریکا" می‌داند.

اسپوتنیک گزارش داد:  وی گفت: بله، احتمال وقوع جنگ جهانی سوم وجود دارد و این دلیل بر این است که کشور ما دیگر مورد احترام نیست.

رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به وضعیت اوکراین، مردم عادی آمریکا باید از خطر جنگ هسته‌ای بترسند، افزود: بله، باید از این بترسید، زیرا کشور (ایالات متحده) توسط افراد نالایق اداره می‌شود.

ترامپ اضافه کرد: من فکر می‌کنم این یک (تهدید) جدی است.

ترامپ همچنین در گفت‌وگویی با فاکس نیوز درباره بحران افزایش قیمت نفت در پی حمله روسیه به اوکراین و تحریم‌های اعمال شده آمریکا علیه مسکو با ادعای این که دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به خاطر بحران فعلی دنبال خریداری نفت از ایران و ونزوئلا است، گفت: ما زیر پای خودمان نفت داریم،‌ نفت مایع. اما در عوض به فکر این هستیم که از ونزوئلا، ایران و بقیه نفت بخریم که واقعا آمریکا را دوست ندارند.

این اظهارات ترامپ در واکنش به گزارش‌هایی مبنی بر این بود که دولت بایدن در حال بررسی خرید نفت از ایران، عربستان سعودی و ونزوئلاست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید