پیام تسلیت قالیباف در پی شهادت ۲ تن از نیروهای سپاه

کدخبر: ۴۸۱۹۷۳
قالیباف در پیامی شهادت دو تن از نیروهای سلحشور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت و تاکید کرد: ین‌گونه جنایات بی‌پاسخ نخواهد ماند.
پیام تسلیت قالیباف در پی شهادت ۲ تن از نیروهای سپاه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت، متن پیام تسلیت رییس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم 

بار دیگر با اقدام سفاکانه و انجام حمله موشکی به حومه شهر دمشق از سوی دشمنان قسم‌خورده و تا دندان‌مسلح امت اسلام دو نیروی سلحشور مدافع حرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  شهیدان احسان کربلایی‌پور و مرتضی سعیدنژاد به شهادت رسیدند.

این دشمنان کوردل همواره با انجام این اقدامات جنایتکارانه که نشات گرفته از خوی تجاوزگری، اشغال و ترور می‌باشد تلاش داشته تا خللی در اراده راسخ مجاهدان غیور محور مقاومت و جهاد اسلامی وارد کند که تاکنون ذلیل و ناکام و شکست‌خورده بوده است.

بدون شک تاوان سنگین و مکافات سخت این‌گستاخی‌ها در انتظار ایادی تروریستی و ضدبشری خواهد بود و محور مقاومت و مدافعان دلاور حرم این‌گونه جنایات را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

ضمن عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت بقیه‌الله‌الاعظم ارواحناله‌الفدا، ملت شریف ایران، همرزمان این عزیزان در سپاه پاسداران، دوستان و  خانواده معزز شهیدان و آرزوی علو درجات و همجواری با ارواح طیبه شهدای سرافراز، رجا واثق دارم که ثمره این مجاهدت‌ها تحقق نصرت الهی و شکست و نابودی کامل دشمنان اسلام و اهل‌بیت علیهم‌السلام خواهد بود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید