راز قتل هولناک زن پولدار مشهدی در خانه مجردی اش فاش شد

کدخبر: ۴۸۲۲۴۶
مرد ۴۰ ساله‌ای که به قصد اخاذی از یک زن ۴۵ ساله مشهدی، او را به طرز فجیعی به قتل رسانده بود، بعد از یک ماه تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.
راز قتل هولناک زن پولدار مشهدی در خانه مجردی اش فاش شد

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خراسان، شب بیستم بهمن گذشته، راننده شخصی یک زن جوان با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از قتل فجیع زن ۴۵ ساله ای به نام «س- س» خبر داد. دقایقی بعد با حضور کارآگاهان در طبقه دوم یک ساختمان در بولوار صیاد شیرازی مشخص شد که زن مذکور با واردآمدن ضربات متعدد چاقو در اتاق خواب به قتل رسیده است.

به همین دلیل مراتب به قاضی ویژه قتل عمد مشهد گزارش شد و بدین ترتیب بررسی‌های میدانی با راهنمایی‌ها و دستورات قاضی محمود عارفی‌راد ادامه یافت.

در تحقیقات اولیه راننده جوان مقتول که در محل کشف جسد حضور داشت به قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: مدت‌ها قبل در پارک ملت با «س» آشنا شدم. او هم برای ورزش صبحگاهی به پارک آمده بود. وقتی فهمید که من به مسافرکشی اشتغال دارم به من گفت: اگر جوان رازنگهدار و چشم و گوش بسته‌ای باشی، تو را به عنوان راننده شخصی خودم استخدام می‌کنم! این گونه بود که من هم امور شخصی و اداری آن زن را انجام می‌دادم و حتی فرزندانش را به مدرسه می‌بردم یا هنگام خرید و تفریح در کنارشان بودم البته او چندین منزل در نقاط مختلف شهر داشت و مجردی زندگی می‌کرد چرا که شوهر او یکی از جایگاه‌داران سوخت بود و ثروت زیادی داشت.

 

«س» در خانه‌ای در منطقه آزادشهر به همراه دو دخترش زندگی می‌کرد اما خانه بولوار شهید صیاد شیرازی را نیز به عنوان خانه مجردی برای خودش انتخاب کرده بود. راننده جوان ادامه داد: او همیشه خودروی برلیانس خود را در بولوار هفت تیر پارک می‌کرد و قرارهایش را در ایستگاه اتوبوس می‌گذاشت. به همین دلیل وقتی چند ساعت قبل تماس‌های تلفنی‌ام با او بی‌پاسخ ماند به دخترش زنگ زدم و با هم به بولوار هفت تیر رفتیم. چون هنوز خودرو در آنجا بود نگرانی‌ام بیشتر شد و به ناچار همراه دخترش به نشانی خانه مجردی او آمدیم که با جسد غرق در خون وی روبه‌رو شدیم و من با پلیس تماس گرفتم.

پس از اظهارات راننده جوان، احتمال وقوع جنایت با انگیزه اخاذی قوت گرفت و بدین ترتیب کارآگاهان اداره جنایی تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند.

 

پس از چند روز رصدهای اطلاعاتی، بالاخره سرنخ هایی از یک سیم‌کارت مخفی به دست آمد که زن جوان موارد خصوصی را با آن خط تماس می‌گرفت. با ردیابی‌های شبانه‌روزی، چندین مظنون در این ارتباط دستگیر شدند تا این‌که بالاخره دامنه تحقیقات به سوی مرد ۴۰ ساله‌ای به  نام «حسین – ح» کشید که آخرین بار پیامکی برای «س- س» ارسال کرده بود.

او در این پیامک که دقایقی بعد از وقوع جنایت روی تلفن «س» نقش بسته، نوشته بود: «کانال‌های کولر را نمی‌خواهی!»

کارآگاهان پس از چند روز فعالیت‌های اطلاعاتی بالاخره محل کار این مرد ۴۰ ساله را شناسایی کردند و او را در یک قرار صوری به نقطه‌ای کشاندند و دستگیر کردند.

متهم به قتل که سعی داشت خود را بی‌خبر از ماجرای جنایت نشان دهد و مدعی بود که زن ۴۵ ساله را نمی‌شناسد، وقتی در برابر شواهد و دلایل مستند قرار گرفت به ناچار لب به اعتراف گشود و راز این جنایت هولناک را فاش کرد. او گفت: به خاطر سرمایه‌گذاری‌های ناشیانه ورشکسته شده بودم که با آن زن آشنا شدم. هنگامی که فهمیدم او پولدار است نقشه‌ای برای نزدیکی به وی طرح کردم تا بتوانم این گونه از او اخاذی کنم. روز حادثه هم به منزل مجردی وی رفتم اما موفق به اخاذی نشدم و به ناچار او را با ضربات چاقو به قتل رساندم. بررسی‌های بیشتر در این باره با دستورات ویژه قاضی عارفی راد زیر نظر سرهنگ ولی نجفی (رئیس دایره قتل عمد آگاهی) همچنان ادامه دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید