هواشناسی شنبه 21 دی 1400 / وزش باد شدید برای نواحی جنوبی

کدخبر: ۴۸۲۳۴۷
اقتصادنیوز: براساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، وزش باد شدید موقتی بویژه برای نواحی جنوبی و در بعضی ساعات کاهش ابر مورد انتظار است.
هواشناسی شنبه 21 دی 1400 / وزش باد شدید برای نواحی جنوبی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از امروز شنبه (۲۱ اسفند) تا ظهر دوشنبه آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد در پاره‌ای نقاط پیش‌بینی می‌شود.

اداره کل هواشناسی استان تهران گزارش داد، براساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، وزش باد شدید موقتی بویژه برای نواحی جنوبی و در بعضی ساعات کاهش ابر مورد انتظار است.

بر اساس این گزارش، از عصر دوشنبه تا اواخر وقت چهارشنبه با نفوذ سامانه بارشی، آسمانی ابری در بعضی ساعات باراش پراکنده با احتمال  رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود

همچنین از عصر  چهارشنبه تا پایان هفته  هفته جاری کاهش قابل ملاحظه دما در سطح استان انتظار می رود.

این گزارش می افزاید: بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای شنبه ۱۸ و ۱۰، یکشنبه ۲۰ و ۱۲، دوشنبه ۱۹ و، سه شنبه ۱۷ و ۸ و چهارشنبه ۱۵ و۵درجه سانتیگراد خواهد بود.

در این گزارش آمده است: طی ۲۴ ساعت گذشته، ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) بطور مشترک  با دمای  ۲۵درجه سانتیگراد و آبعلی با یک درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان تهران بودند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سرمایه؛

      اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۷۱ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت…

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید