واکنش سردار جوانی به ادعاها درباره کاترین شکدم، جاسوس زن اسرائیلی / همان آرامش عملیات کربلای 5 را داشتم

کدخبر: ۴۸۲۵۴۴
معاون سیاسی سپاه در ادامه گفت: باید برای هجمه‌های دشمن آماده بود. در میدان این نبرد نرم، ترکش‌ها جسم را نشانه نمی‌گیرند تیرهای این جنگ حیثیت و آبروی افراد را مورد هدف قرار داده است. برخی مواقع در این فضا با اتهام‌زنی مورد هجوم قرار می‌گیریم.
واکنش سردار جوانی به ادعاها درباره کاترین شکدم، جاسوس زن اسرائیلی / همان آرامش عملیات کربلای 5 را داشتم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، جمعی از استادان بسیجی دانشگاه‌ها با سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  دیدار و گفت وگو کردند.

سردار جوانی در این دیدار بر ضرورت حضور آگاهانه و درک اقتضائات کشور در شرایط خاص از سوی نیروهای انقلابی تاکید کرده و افزود: اگر این درک و حضور به موقع وجود داشته باشد با سرعت از شرایط عبور خواهیم کرد اما اگر تاخیر صورت گیرد این تاخیر هزینه‌هایی خواهد داشت.

وی گفت: ما بر عهد و پیمانی که  با شهدا بسته‌ایم پایبندیم و تا نفس هست هیچ چیزی نمی‌تواند در مسیر حرکت ما و در این عهد و پیمان خللی ایجاد کند.

معاون سیاسی سپاه در ادامه گفت: باید برای هجمه‌های دشمن آماده بود. در میدان این نبرد نرم، ترکش‌ها جسم را نشانه نمی‌گیرند تیرهای این جنگ حیثیت و آبروی افراد را مورد هدف قرار داده است. برخی مواقع در این فضا با اتهام‌زنی مورد هجوم قرار می‌گیریم.

هشتمین فرزند ایلان ماسک به دنیا آمد!

همچنین در اکوایران ببینید : رفیق بی صدای مسکو

سردار جوانی در ادامه از آرامش خود در برابر این فتنه دشمن سخن گفت و آرامش این روزهای خود را در برابر هجمه دشمن از جنس آرامش شب عملیات کربلای ۵ در شلمچه و در هجوم تیرهای دشمن عنوان کرد و گفت: در این قضایا همان آرامش عملیات کربلای 5  را داشتم زیرا مانند همان زمان به راهی که در آن هستم ایمان دارم.

* دشمن امروز به دنبال ساکت کردن نیروهای انقلاب است

وی افزود: واقعیت این است که دشمن از هر راهی استفاده می‌کند تا سربازان انقلاب را از میدان خارج کند، باید یاد بگیریم با این شگردهای دشمن در جنگ نرم و شناختی تا نفس داریم ادامه داده و مبارزه کنیم. دشمن امروز به دنبال ساکت کردن انقلابیون است. امروز انقلاب اسلامی از مرحله‌ای که از تهدید سخت دشمن اثر بپذیرد عبور کرده است و به برکت تلاش‌های جبهه مقاومت قدرتی تولید کرده که آمریکایی‌ها از آن وحشت دارند.

وی همچنین بیان کرد: چیزی که اهمیت دارد آن است که تحت تاثیر اقدامات دشمن مردم دچار گمراهی نشوند. مردم امروز نشان دادند که دشمن شناس هستند و این را در تمامی وقایعی که در این سال‌هایی که از عمر انقلاب می‌گذرد روی داده ثابت کرده‌اند.‌

سردار جوانی تصریح کرد: در جهاد تبیین دشمن به دنبال گمراه‌سازی است. نهضت استادی بسیج به این نکته باید توجه کند که دشمن امروز به واسطه چه کسانی می خواهد نقشه‌های خود را پیش ببرد؟

* فشار دشمن در حوزه فرهنگی با عبور از تحریم‌ها

وی حضور استادان بسیجی را در این دیدار نشان دهنده دشمن شناسی و نوعی مقابله با هجمه دشمنان دانست و این اقدام را نشانه فهم، بصیرت و زمان شناسی نهضت استادی بسیج عنوان کرد و گفت: باید بسیج اساتید تلاش کند خنثی کننده مکرها و حیله‌های دشمن باشند.

معاون سیاسی سپاه افزود: امروز در جهاد تبیین باید هدفمند و هوشمندانه عمل کنیم. هدف دشمن گمراه سازی مردم است و خروجی پروژه گمراه سازی آنان ایجاد بدبینی و بی اعتمادی است.

وی ادامه داد: ما در حال عبور از تحریم‌ها هستیم با عبور از تحریم‌ها فشار دشمن را در حوزه فرهنگی خواهیم داشت. اساتید باید این امر را جدی بگیرند.

سردار جوانی افزود: امروز نیازمند جبهه سازی و مشارکت علیه توطئه‌های دشمنان هستیم. باید زمینه‌های هم‌افزایی و تعامل استادان و نخبگان دانشگاهی فراهم شود . باید نگران حرکت‌های افراطی و تفریطی بود، این نیازمند درایتی مبتنی بر سیاست‌های درست و پرهیز از واکنش‌های هیجانی است. با استفاده از ظرفیت نخبگانی اساتید و جامعه دانشگاهی کشور می توان حرکت‌های هوشمندانه و مبتنی بر تفکرو  دور از افراط و تفریط را ایجاد کرد.

معاون سیاسی سپاه در ادامه ضمن اشاره به تلاش‌های دولت سیزدهم  و ریل گذاری‌های صحیح  دولت، نگاه به آینده را امیدوارانه عنوان کرد و بر لزوم غنیمت شمردن زمان و فرصت برای انجام وظایف انقلابی و هم افزایی و تعاملات تاکید کرده و از خداوند خواست تا آخرین نفس در مسیر انقلاب حرکت کرده و این پرچم به دست صاحب اصلی انقلاب حضرت ولی عصر (عج)سپرده شود.

گفتنی است در انتهای این مراسم پیام تقدیر رئیس سازمان بسیج اساتید کشور از سردار جوانی قرائت شده و با اهدای لوح و کلام‌الله مجید از وی تقدیر شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید