سنگ تمام بازیگر مشهور برای پناهندگان اوکراینی

کدخبر: ۴۸۳۰۳۸
اقتصادنیوز: بندیکت کامبربچ بازیگر مشهور هالیوودی اعلام کرد که درخانه اش به روی پناهجویان اوکراینی همواره باز است.
سنگ تمام بازیگر مشهور برای پناهندگان اوکراینی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تابناک باتو، بندیکت کامبربچ طی مصاحبه‌ای در مراسم بفتا، اعلام داشت که درخانه اوبه روی پناهجویان اوکراینی که به سبب حملات روسیه از کشور خود فرارکرده اند، همواره باز است. از زمان آغاز تهاجم ولادیمیرپوتین، رئیس جمهور روسیه در ۲۴ فوریه، حدود ۲.۵ میلیون نفر از کشور فرار کرده اند. در طرح جدیدی که قرار است روز دوشنبه توسط مایکل گوو اعلام شود، از مردم بریتانیاخواسته میشود تاافراد داوطلب، خانه های خود را در اختیار پناهجویان اوکراینی قرار دهند.

در اوایل روز ۱۳ مارس، پیش ازشروع مراسم بفتا، بندیکت کامبربچ، با استفاده از نشان‌های زرد و آبی حمایت خود را از مردم اوکراین نشان داد و بااسکای نیوزدر این رابطه مصاحبه‌ای داشت.

او در مصاحبه خود با این خبرگزاری بیان داشت: «حمله به اوکراین مسئله واقعا ً تکاندهنده ای است. ماتنها دو ساعت و نیم از اوکراین با هواپیمافاصله داریم و شاهد چنین فاجعه ای هستیم. وقف خانه ام به پناهجویان اوکراینی دقیقا کاری است که دوست دارم انجام دهم تا نشان دهم که در کنار برادران و خواهران اوکراینی ام ایستاده ام.»

او افزود: «نیاز است تا کاری بیشتر از استفاده از نشان‌های کوچک پرچم اوکراین، برای این مردم انجام دهیم. در کنار کمک‌های مالی، بایدازسیاستمداران خود بخواهیم تا با ایجاد زمینه‌های لازم برای اسکان و استقرار پناهجویان، به کمک مردم اوکراین بشتابند. بهتر است که با هرچه که در توان داریم به مردم اوکراین کمک کنیم. تعداد بیسابقه ای از مردم برای اسکان پناهجویان در منازل خود داوطلب شده اند. امیدوارم من نیز بتوانم جزوی از این افراد باشم.»

وقف منزل شخصی بازیگر معروف به پناهجویان اوکراینی

چندین روز پیش، نخست وزیر بوریس جانسون در رابطه با طرح اسکان پناهجویان در منازل مردم بریتانیا سخن‌هایی را بیان کرده بود؛ که طی برنامه ریزی‌های انجام شده، درروز دوشنبه از این طرح رونمایی می شود.

کامبربچ بیان داشت: «درروز دوشنبه، نخست وزیر برنامه‌های مرتبط با طرح اسکان پناهجویان را بیان خواهد کرد. از بین مردم کسانی که تمایل به انجام این کار را دارند، می‌توانند در این طرح نام نویسی کرده و داوطلب شوند.»

علاوه بر نخست وزیر، مایکل گوو، یکی از سیاستمداران دولت بریتانیا، مردم را از جزئیات برنامه جدیدبشردوستانه حمایت از مردم اوکراین که از آن به عنوان «sponsored» نیز یاد می‌شود، در جریان خواهد گذاشت، که به سبب اجرای این طرح، اسکان و اقامت مردم اوکراین در بریتانیا تسهیل خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید