نماینده زن مجلس: احتمال خودکشی قاتلان شهید سلیمانی وجود دارد

کدخبر: ۴۸۳۱۶۷
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجازات قاتلان سردار شهید سلیمانی امری قطعی است، گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی صرفا متعلق به مردم ایران نبودند و به هیمن دلیل آزادگان جهان در اقصی نقاط دنیا قلبشان از این جنایت جریحه دار شد.
نماینده زن مجلس: احتمال خودکشی قاتلان شهید سلیمانی وجود دارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، زهره الهیان، درباره پیام بی‌سابقه و ملتمسانه قاتلان حاج قاسم به دستگاه امنیتی ایران، گفت: با وجود اینکه میلیون‌ها دلار صرف حفاظت از این مقامات می‌شود بازهم در داخل خانه خود احساس امنیت نمی‌کنند.

 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجازات قاتلان سردار شهید سلیمانی امری قطعی است، اظهار داشت: سردار حاج قاسم سلیمانی صرفا متعلق به مردم ایران نبودند و به هیمن دلیل آزادگان جهان در اقصی نقاط دنیا قلبشان از این جنایت جریحه دار شد.

زهره الهیان در ادامه با تاکید بر اینکه مبارزه بی امان سردار سلیمانی و یارانشان باعث شد که ریشه داعش و گروه‌های تروریستی در منطقه خشکانده شود، افزود: ملت‌های آزاده جهان و مسلمانان خودشان را مدیون رشادت‌های این سردار عزیز و یارانشان می‌دانند و به همین دلیل تا انتقام از عاملان سردار سلیمانی از پا نخواهند نشست و مقام معظم رهبری هم تاکید دارند که این انتقام قطعی است؛ لذا دست اندرکاران این جنایت در  آمریکا مطلع هستند که انتقامی سخت در انتظار آن‌ها می‌باشد و به همین خاطر است که آن‌ها به نوعی از این جنایت ابراز ندامت و پشیمانی کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره پیام بی‌سابقه و ملتمسانه قاتلان حاج قاسم به دستگاه امنیتی ایران، گفت: با وجود اینکه میلیون‌ها دلار صرف حفاظت از این مقامات می‌شود بازهم در داخل خانه خود احساس امنیت نمی‌کنند. آمریکایی‌ها باور دارند که این گستره انتقام فقط در حد منطقه غرب آسیا و پایگاه‌های آنان در منطقه نیست و تا خود آمریکا ادامه دارد. طبق فرمایش مقام معظم رهبری حمله به پایگاه عین الاسد تنها یک گوشمالی برای آن‌ها بود و هر جای دنیا که باشند حتی در داخل خاک آمریکا امان از این مجازات ندارند. مجازات عاملان این ترور نه تنها در دستور کار جمهوری اسلامی ایران بلکه جبهه مقاومت و ملت‌های آزاده جهان است.

احتمال خودکشی قاتلان شهید سلیمانی وجود دارد

 

الهیان با اشاره به وحشت عاملان ترور سردار سلیمانی از انتقام، تصریح کرد: سردار سلیمانی و یاران ایشان به استقبال شهادت رفتند و شهادت را فوز عظیم و سعادت ابدی می‌دانستند و به همین خاطر هیچ هراسی از تهدیدها و ترور به دل راه ندادند، اما عاملان شهادت سرداران جبهه مقاومت تا عمر دارند باید در خانه‌ها و در زیرزمین‌ها مخفی شوند تا دست انتقام الهی به آن‌ها نرسد، که این امر غیر ممکن است و مجازات عاملان ترور سردار قطع به یقین صورت خواهد گرفت. ترس آمریکایی‌ها از ایران، از منطقه غرب آسیا به داخل خاک آمریکا منتقل شده است.

وی در پایان با اشاره به ترس، هراس و عذاب وجدانی که گریبانگیر نیروهای نظامی آمریکایی در این منطقه است، خاطرنشان کرد: به همین جهت هر از گاهی خبر خودکشی برخی از کهنه سربازان آمریکایی و حتی فرماندهان آنان شنیده می‌شود. معنای این رعب و وحشت شکست کامل نیروهای آمریکا در منطقه و فرار و اخراج آنان از منطقه است؛ لذا احتمال این خودکشی برای عاملان ترور سردار سلیمانی با توجه به نوع اظهاراتی که از طرف پمپئو و همسرش صورت گرفته نیز وجود دارد. نوع اظهاراتی که از طرف پمپئو و همسرش صورت گرفته ابراز ندامت، پشیمانی و عذاب وجدان از جنایاتی است که محبوب‌ترین فرمانده مبارزه با تروریست را به شهادت رساند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید