زملن دربی پایتخت تغییر می کند؟

کدخبر: ۴۸۳۱۹۴
سهیل مهدی رئیس کمیته برگزاری لیگ در مورد احتمال تغییر ساعت دربی عنوان کرد: تا این لحظه ۱۷:۳۰ است اما اگر شرایط فراهم نشود باید به سمت روز برگردیم که زیرساخت برق مشکل ساز نشود.
زملن دربی پایتخت تغییر می کند؟
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه سهیل مهدی می‌گوید احتمال دارد به دلیل زیرساخت‌های ورزشگاه آزادی دربی زیر نور آفتاب برگزار شود.
 
شهرآورد ۹۸ در حالی برگزار می‌شود که تغییرات متوالی در زمان انجام این مسابقه، دربی را تحت تاثیر خود قرار داده و حالا از ساعت ۱۹:۳۰ به دو ساعت عقب‌تر آمده و گفته می‌شود احتمال تغییر دوباره در آن وجود دارد.

سهیل مهدی رئیس کمیته برگزاری لیگ در این باره می‌گوید: دربی ساعت ۱۷:۳۰ است اما به خاطر زیرساخت ورزشگاه آزادی که در بازی گل‌گهر و استقلال هم برق خاموش شد و این ریسک در دربی چون تماشاگر هم هست، دو چندان می‌شود و اگر ما قطعی برق داشته باشیم، در طول بازی و حتی بعد از بازی و در پارکینگ ورزشگاه مشکل ساز می‌شود. تمام تلاش می‌شود تا بر اساس برنامه ساعت ۱۷:۳۰ جلو برویم و اداره برق، ورزشگاه آزادی، شورای تامین، یگان ویژه شبانه روز تلاش می‌کنند که این شرایط فراهم شود تا در بهترین شرایط برگزار شود.

او در مورد تغییر احتمال ساعت عنوان کرد: تا این لحظه ۱۷:۳۰ است اما اگر شرایط فراهم نشود باید به سمت روز برگردیم که زیرساخت برق مشکل ساز نشود. سازمان لیگ اصلا خوشحال نیست که بازی به سمت بعد از ظهر برود اما شرایطی هم برای میزبانی از هواداران عزیز در ورزشگاه است. عوامل ذی‌ربط تلاش می‌کنند تا شرایط فراهم شود و از حالت ریسک خارج شویم تا بتوانیم میزبان عزیزان در بعد از ظهر باشیم.

وی با اشاره به علت تغییر زمان برگزاری بازی توضیح داد: فرسودگی زیرساخت استادیوم آزادی و بحث کابل کشی هایی را ایجاد کرده که باعث ایجاد نگرانی شده است. این مسئله دغدغه ما برای ماه مبارک رمضان است و امیدوارم تا زمان مشکل حل شود. خوشبختانه اداره برق تضمین های لازم را داده‌ است و به لحاظ تغذیه استادیوم مشکلی وجود ندارد، مشکل زیرساخت و بستر داخلی خود ورزشگاه است که به نظر می‌آید فرسودگی های چند سال اخیر مزید بر علت شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید