آمار مبتلایان به کرونا 26 اسفند 1400/ فوتی ها 2 رقمی شد/ چند نفر مبتلا به بیماری شدند؟

کدخبر: ۴۸۳۵۷۰
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۹ هزار و ۳۸۷ نفر رسید.
آمار مبتلایان به کرونا 26 اسفند 1400/ فوتی ها 2 رقمی شد/ چند نفر مبتلا به بیماری شدند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، از دیروز تا امروز (۲۶ اسفندماه ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2580 بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۱۲ نفر از آنها بستری شدند.

بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۳۵ هزار و ۷۱۹ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۹ هزار و ۳۸۷ نفر رسید.

امروز پس از گذشت ۳۸ روز، مجددا آمار مرگ و میر روزانه بیماران کووید۱۹ در کشور، کاهش یافت و دو رقمی شد. آخرین بار روز ۱۸ بهمن، مرگ و میر سه رقمی در کشور ثبت شد.

در شبانه روز گذشته ۲۵ استان کشور، مرگ و میر کمتر از ۵ نفر داشته‌اند. از این بین در استانهای کردستان، هرمزگان، ایلام و بوشهر هیچ موردی از مرگ و میر گزارش نشده و در استانهای کهگیلویه و بویراحمد، زنجان، اردبیل، گیلان و کرمان، یک مورد مرگ و میر بیماران کرونایی ثبت شده است.  

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون و ۸۰۵ هزار و ۸۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

دو هزار و ۲۳۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۸ میلیون و ۵۳۴ هزار و ۸۸۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۹۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۸۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید