توصیه مهم کرونایی درباره سفرهای نوروزی

کدخبر: ۴۸۴۰۶۷
علیرضا زالی درباره توصیه هایی بهداشتی در ایام نوروز گفت: توصیه ما عدم حضور در ازدحامات است و لازم است مردم در مجامع خانوادگی موارد بهداشتی را رعایت کنند.
توصیه مهم کرونایی درباره سفرهای نوروزی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برنا، علیرضا زالی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان تهران اظهار کرد: تلاش کردیم که مراکز جامع سلامت منتخب در ایام نوروز 1401 در استان تهران باز باشند تا هموطنان بتوانند نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند.

وی درباره توصیه هایی بهداشتی در ایام نوروز گفت: توصیه ما عدم حضور در ازدحامات است و لازم است مردم در مجامع خانوادگی موارد بهداشتی را رعایت کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان تهران افزود: لازم است انجام سفرهای خانوادگی نوروزی با حداقل جمعیت انجام شود و از سفرهای جمعی و خانوادگی پرهیز شود.

زالی گفت: هموطنان باید بدانند که در ایام نوروز نباید محیط های پر ازدحام را برای تفریح انتخاب کنند و برنامه سفرهای خود را در کوتاه ترین زمان ممکن طراحی کنند.

وی توصیه کرد: افراد پرخطر خانواده در محیط های پر ازدحام سفری حاضر نشوند. همچنین لازم است همه افراد تزریق دز سوم واکسن را جدی بگیرند تا بتوانیم نوروزی ایمن را تجربه کنیم.


 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید