این زن همسر پژمان جمشیدی است؟+عکس

کدخبر: ۴۸۴۱۷۰
اقتصادنیوز: درخشش پژمان جمشیدی در نقش های مختلف و محبوبیت وی دلیلی بود که مخاطبان را بیشتر از پیش مایل به اطلاع از وضعیت تاهل او و دیدن عکس همسر پژمان جمشیدی ساخت.
این زن همسر پژمان جمشیدی است؟+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از هنر امروز، یکی از بخش های مورد توجه سلبریتی ها، زندگی خصوصی شان به‌خصوص همسر و  ازدواج  آنهاست که دیدن تصاویر و اطلاع از جزئیات آنها برای طرفداران هر کدام از ستاره ها، موضوعی جالب محسوب میشود. به‌خصوص وقتی یکی از همین افراد معروف، بیشتر از قبل دیده می شوند، علاقه به دنبال کردن زندگی خانوادگی آنها بیشتر از قبل می شود.

درخشش پژمان جمشیدی در نقش های مختلف و محبوبیت چند برابر او نسبت به سالهای قبل، دلیلی بود که مخاطبان را بیشتر از پیش مایل به اطلاع از وضعیت تاهل او و دیدن عکس همسر پژمان جمشیدی ساخت.

مسئله ای که باعث شد برخی برای جذب بازدید تصویری از بازیگر نقش های اصلی تگزاس و سریال دیوار به دیوار در کنار خانم جوانی را با عنوان عکس پژمان جمشیدی در کنار همسرش و حتی پژمان جمشیدی در کنار بازیگر زن خارجی هم منتشر کنند در حالیکه این تصاویر مربوط به همسر او نیست و خانم دیگری است. 

پژمان-جمشیدی

 

 

پژمان-جمشیدی-و-خواهرش

در پست های منتشر شده در صفحه شخصی و رسمی پژمان جمشیدی، بازیگر سریال معروف زیرخاکی و  فیلم سینمایی  دینامیت که پرفروش ترین فیلم سال 1400 شد، دیده می شود که او مناسبت هایی مثل روز  معلم  را با انتشار عکس خواهرش تبریک گفته و همین تصاویر مسئله را روشن میسازد و به شایعات و خبرسازی ها خاتمه میدهد. پژمان جمشیدی در حال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده.

مامک-جمشیدی

  • دوس داری با د

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید