واکنش صریح شهاب حسینی به یک شایعه

کدخبر: ۴۸۴۴۸۸
اقتصادنیوز: شهاب حسینی می‌گوید شایعه اعمال نظر مدیران بالادستی در رای و نظر داوران چهلمین جشنواره فیلم فجر را به ضِرسِ قاطع رد می‌کند.
واکنش صریح شهاب حسینی به یک شایعه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، شهاب حسینی در گفت‌وگویی ویدئویی با یکی از تلویزیون‌های اینترنتی در پاسخ به این سوال که به عنوان یکی از داوران چهلمین جشنواره فیلم فجر آیا شاهد اعمال نظر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان سینمایی یا دبیر جشنواره در آرای داوران بوده است یا خیر، گفت: «اگر بود اصلا تعارفی نداشتم که این‌جا بگویم.»  

او ادامه داد: «می‌دانید که بلد نیستم با سیاست حرف بزنم، خیلی دلم می‌خواهد با کیاست حرف بزنم اما اصلا بلد نیستم با سیاست حرف بزنم. فقط یک بار در مورد حضور نام یکی از بازیگران در لیست نامزدان که مد نظر دوستان بود و دلشان می‌خواست دیده شود و با خود گفته بودند ای وای این بنده خدا باید حضور می‌داشت و جا ماند، تماسی گرفته شد به این صورت که آیا شما به عنوان داور در بخش بازیگری این دوست‌مان را ندیدید؟! و وقتی گفتم با معذرت از شما، نه ندیدم، موافقت کردند و تمام. در حالی که می‌توانستند بگویند نظر شما را وتو می‌کنیم و این باید باشد.»  

شهاب حسینی همچنین گفت: «در این دوره، لااقل در این دوره، به ضِرسِ قاطع می‌گویم نه، اصلا همچین خبرهایی نبود.» 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید