هشدار هواشناسی به مسافران /تشدید بارش ها در کل کشور

کدخبر: ۴۸۴۶۳۸
در سواحل دریای خزر و اردبیل افزایش نسبی دما بین ۳ تا ۵ درجه پیش بینی شده و جمعه در شمال‌شرق دما بین ۸ تا ۱۲ درجه کاهش می یابد.
هشدار هواشناسی به مسافران /تشدید بارش ها در کل کشور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سازمان هواشناسی برای وضعیت جوی امروز چهارم فروردین‌ماه ۱۴۰۱ برخی استان‌های کشور هشدار در سطح نارنجی اعلام کرد.

در هشدار سازمان هواشناسی به تشدید سامانه بارشی در نیمه جنوبی اردبیل، ارتفاعات در استان‌های گیلان، غرب مازندران، قزوین، البرز، زنجان و تهران همچنین لغزندگی جاده‌ها، اختلال در تردد، کولاک، برف در مسیرهای کوهستانی، مه و کاهش دید اشاره شده است.

تجهیز خودروها به وسایل ایمنی، گرمایشی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ در جاده‌های برف‌گیر و سوخت کافی، آمادگی دستگاه‌های اجرایی به‌منظور برف‌روبی در گردنه‌های برف‌گیر، اجتناب از فعالیت کوهنوردی، توقف نکردن در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها از توصیه‌های سازمان هواشناسی هستند.

همچنین در سواحل دریای خزر و اردبیل افزایش نسبی دما بین ۳ تا ۵ درجه پیش بینی شده و جمعه در شمال‌شرق دما بین ۸ تا ۱۲ درجه کاهش می یابد.

خیزش گرد و غبار امروز در بخش‌هایی از جنوب غرب، غرب، به تدریج مرکز، شرق، شمال شرق و جمعه علاوه بر مناطق ذکر شده در دامنه‌های جنوبی البرز و جنوب شرق کشور پیش بینی می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید