گل کره جنوبی به ایران در دقیقه حساس/ ایران در نیمه اول شکست خورد

کدخبر: ۴۸۴۶۸۰
بازی ایران و کره‌جنوبی در نیمه اول با گل سون هیونگ مین و اشتباه امیر عابدزاده در وقت‌های تلف شده نیمه اول به نفع کره تمام شد.
گل کره جنوبی به ایران در دقیقه حساس/ ایران در نیمه اول شکست خورد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در هفته نهم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا، کره جنوبی و ایران از ساعت ۱۵:۳۰(۱۹ به وقت محلی) در ورزشگاه جام جهانی سئول به میدان رفتند که این دیدار در نیمه اول  با یک گل به نفع کره جنوبی خاتمه یافت.

سون هیونگ مین در دقیقه ۲+۴۵ برای کره جنوبی گلزنی کرد.

موقعیت‌های حساس

در دقیقه چهارم، توپ‌ربایی از سوی سردار آزمون منجر به پاس خوب برای احسان حاج صفی شد که این بازیکن شوت بدی را به سمت دروازه زد که با دخالت بازیکن کره به بیرون رفت. در دقیقه ۱۰ سون توپی را به روی دروازه ارسال کرد که عابدزاده توپ را از روی سر بازیکن حریف دفع کرد.

ایران در طول بازی در یک سوم دفاعی خود متمرکز بود و چشم به ضد حملات و ارسال های بلند پشت سر مدافعان کره‌ای داشت. در سوی مقابل کره جنوبی با پاسکاری‌های سریع سعی در به اشتباه انداختن بازیکنان ایران و خلق موقعیت گل مناسب داشت که در این امر ناکام بود.

گل: سون هیونگ مین در دقیقه ۲+۴۵ شوتی را از گوشه زمین و از فاصله حدودا ۳۰ متری روانه دروازه ایران کرد که ضربه او با مهار ناقص عابدزاده همراه بود و با برخورد به پای این دروازه‌بان به گل تبدیل شد.

ترکیب ایران: امیر عابدزاده، احسان حاج‌صفی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده(عارف غلامی ۴۲)، میلاد محمدی، احمد نوراللهی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی قلی‌زاده، سیدمجید حسینی، سردار آزمون و امید نورافکن.

ترکیب کره جنوبی: کیم سئونگ گیو، کیم جین سو، کیم مین جائه، جونگ وو یونگ، سون هیونگ مین، لی جائه سانگ، هوانگ هی چان، هوانگ یی جو، کیم یونگ وون، ونگ چانگ هون و کیم تائه وان.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید