حجازی فر از مهران احمدی عقب افتاد/ «روز صفر» و «مرد بازنده» عقب افتادند

کدخبر: ۴۸۴۶۸۴
براساس اطلاعات منتشر شده از آخرین آمار فروش فیلم های اکران نوروزی، مهران احمدی با فیلم «سگ بند» در صدر قرار دارد.
حجازی فر از مهران احمدی عقب افتاد/ «روز صفر» و «مرد بازنده» عقب افتادند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از هنرآفرین، اکران نوروزی7 فیلم سینمایی، موقعیت مهدی، قدغن، شادروان، روز صفر، مرد بازنده، سگ بند و گل به خودی در سینماها، از دهه سوم اسفند ماه استارت خورد. 

سگ بند جلو زد

براساس اطلاعات منتشر شده از آخرین آمار فروش فیلم های اکران نوروزی، مهران احمدی با فیلم «سگ بند» در صدر قرار دارد. این فیلم که ژانری کمدی دارد و از 25 اسفندماه روی پرده سینما رفته، براساس آخرین آمار منتشر شده، 3 میلیارد و 460 تومان فروش داشته و صدرنشین جدول است. 

حجازی فر از مهران احمدی عقب افتاد

هادی حجازی فر نیز در اکران نوروزی امسال، «موقعیت مهدی» را روی پرده دارد. فیلمی که در دو هفته فروش میلیاردی شده و براساس اطلاعات منتشر شده در سامانه مدیریت فروش و اکران سینما تاکنون 2 میلیارد و 330 میلیون تومان فروش داشته است.

حسین نمازی هم با فیلم سینمایی «شادروان» به جمع میلیاردی ها پیوسته و تا به امروز یک میلیارد و 670 میلیون تومان فروش داشته است. از بازیگران این فیلم می‌توان از سینا مهراد، نازنین بیاتی، گلاره عباسی، بهرنگ علوی و رویا تیموریان نام برد. 

ردپای مرد بازنده در باشگاه میلیاردی ها

مرد بازنده محمدحسین مهدویان هم در مدتی که اکران شده است یک میلیارد و 150 میلیون تومان فروش را به نام خود زده است.  این فیلم مضمونی معمایی و جنایی دارد و جواد عزتی و رعنا آزادی‌ور از بازیگران اصلی آن هستند. 

موفق در جشنواره، کم فروغ در اکران نوروزی

سعید ملکان نیز با روز صفر در اکران نوروزی امسال سهمی داشت. این فیلم تا به امروز 904 میلیون تومان فروش داشته و هنوز نتوانسته خود را وارد باشگاه میلیاردی ها کند. در فیلم روز صفر امیر جدیدی و ساعد سهیلی محمدرضا مالکی، مهدی قربانی، تینو صالحی، ناتالی لیندمان به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم در جشنواره‌ی سی و هشتم در دوازده رشته نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد و در نهایت نیز جایزه‌ ویژه هیئت داوران و بهترین فیلم اول را از آن خود کرد. 

قدغن خوب ظاهر نشد

گل به خودی، احمد تجری هم که فیلمی با ژانر کودکانه است، تا به امروز 140 میلیون تومان فروش داشته است. 

رتبه هفتم جدول فروش فیلم‌های نوروزی به فیلم سینمایی «قدغن» ساخته محمدحسین فرحبخش اختصاص دارد که 96 میلیون تومان فروشی ناموفق داشته است

مستند سینمایی «لیبیدو: خون‌ریزی» به کارگردانی محمد خوشدل‌فر نیز دیگر اثر اکران شده از بیست و سوم اسفندماه ۱۴۰۰ است که تاکنون توانسته ۲۳۵ هزار تومان بلیت بفروشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید