اظهارات سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره حضور تماشاگر در بازی مقابل لبنان

کدخبر: ۴۸۵۰۱۳
اقتصادنیوز: عضو هیات رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: بازی نهم فروردین ماه تیم ملی فوتبال مقابل تیم ملی لبنان با تماشاگر خواهد بود و تا سقف یک سوم ورزشگاه امام رضا(ع) تماشاگر خواهیم داشت.
اظهارات سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره حضور تماشاگر در بازی مقابل لبنان

به گزارش اقتصادنیوز احسان اصولی بامداد یکشنبه در جمع خبرنگاران در مشهد افزود: این تصمیم با پیگیری های وزیر ورزش و جوانان و بر اساس مصوبات در سطوح ملی و استانی اتخاذ شده است.

وی همچنین به همکاری مجموعه فدراسیون فوتبال با با سرمربی تیم ملی تاکید کرد و گفت: برآیند عملکرد اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال قابل قبول است و عزم تمام فدراسیون فوتبال از جمله هیات رئیسه و سرپرست فدراسیون حمایت از سرمربی تیم ملی فوتبال است.  

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: پس فردا تیم ملی بازی مهمی پیش رو دارد و آنچه برای ما مهم است انسجام و تمرکز در تیم ملی و کادر فنی است و حمایت مجموعه فدراسیون با قدرت و به صورت قاطع از کادر فنی تداوم خواهد داشت و در کنار اسکوچیچ خواهیم بود.

اصولی همچنین اعطای میزبانی بازی با لبنان به مشهد را در راستای  سیاست تمرکز زدایی فدراسیون فوتبال اعلام کرد و افزود: باید از ظرفیت دیگر شهرها و مراکز استانها برای میزبانی از رویدادهای مهم فوتبالی استفاده کرد.

همچنین محمد جماعت، مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران، حضور هشت هزار هوادار در ورزشگاه امام رضا(ع) برای تماشای بازی تیم ملی را تایید کرده است.

پیش از این مهدی سلاطین، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مشهد اعلام کرده بود بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا در استان خراسان رضوی دیدار ۲ تیم ملی فوتبال ایران و لبنان در روز نهم فروردین ماه به طور قطع بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران روز جمعه  و تیم ملی لبنان و داوران و ناظران ای اف سی دیروز شنبه وارد مشهد شدند و روز نهم فروردین ماه تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به میدان می روند.

در جدول گروه A رقابتهای مقدماتی جام جهانی فوتبال، صعود تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قطعی شده و تیم ملی امارات در رده سوم و یکی از مدعیان حضور در دیدار پلی‌آف است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید