توهین بی شرمانه ترامپ به جو بایدن

کدخبر: ۴۸۵۱۰۶
اقتصادنیوز: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا طی یک سخنرانی حملات لفظی خود علیه «جو بایدن» رئیس جمهور کنونی این کشور را تکرار کرد و در ادامه بایدن را «خوابالوی حرامزاده» خطاب کرد.
 توهین بی شرمانه ترامپ به جو بایدن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس ، به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، ترامپ حین سخنرانی برای هوادارانش در ایالت جورجیا گفت: «اگر پنج نفر از بدترین روسای جمهور آمریکا را کنار هم بگذارید نمی‌توانند کاری کنند که شبیه خسارتی باشد که بایدن در پانزده ماه به آمریکا وارد کرده است».

رئیس جمهور سابق آمریکا افزود: «او توانست در کمی بیش از یک سال رؤیای آمریکایی را نابود کند. اما امید خود را از دست ندهید زیرا آمریکا با رهبری درست، می‌تواند قوی‌تر و بزرگ‌تر از هر زمان به عرصه برگردد».

موانع توافق نهایی در مذاکرات وین

ترامپ با تکرار انتقاداتش از نحوه خروج آمریکا از افغانستان و تورم سرسام‌آور «بی‌سابقه در چهل سال گذشته آمریکا» گفت: «جنایتکاران تشنه به خون، در حال به گند کشیدن شهرهای تحت مدیریت دموکرات‌ها هستند. آمار مرگ کرونا از سال قبل هم بیشتر شده است. چه کسی این را باور می‌کند؟».

او در ادامه بایدن را «خوابالوی حرامزاده» خطاب کرد و گفت: «زمانی که فکر می‌کردیم دیگر بدتر از این نمی‌شود، جو بایدن به‌طور تمام و کمال در بازدارندگی دربرابر حمله بی‌شرمانه روسیه به اوکراین شکست خورد».

ترامپ: بایدن رؤیای آمریکایی را نابود کرد

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید