ناپدید شدن ۱۲ کوهنورد در ارتفاعات آبعلی

کدخبر: ۴۸۵۱۹۲
اقتصادنیوز: بنا بر اعلام مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران، ۱۲ کوهنورد در ارتفاعات آبعلی ناپدید شدند که عملیات جست‌وجو و نجات آنها ادامه دارد.
ناپدید شدن ۱۲ کوهنورد در ارتفاعات آبعلی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: طی تماسی که در ساعت ۲۱ با مرکز مدیریت کنترل و هماهنگی هلال احمر استان تهران از طریق استان مازندران گرفته شد متوجه شدیم ۱۲ کوهنورد مفقود شده‌اند.

وی گفت: این تیم ۱۲ نفره در ارتفاعات آبعلی در مرز دو استان تهران و مازندران از مسیر اصلی که قله گل زرد پلور بوده خارج شده و با توجه به تاریکی هوا در ارتفاعات گرفتار شده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: یکی از این افراد به علت سقوط دچار مصدومیت شده است، که ابتدا تیم امداد استان مازندران از ساعت ۱۵ وارد عمل شده ولی به علت عدم موفقیت در پیدا کردن آنها، تیم امداد استان تهران از شهرستان دماوند به سمت کوهنوردان که در محدوده امامزاده حمزه هستند اعزام می‌شود.

فتحی گفت: در حال حاضر تیم اعزامی از هلال احمر دماوند با همکاری ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند، محیط زیست و دستگاه‌های مربوطه از منطقه دشت لار ورود کرده و عملیات جستجو و نجات جهت پیدا کردن مصدوم و همنوردان وی ادامه دارد و امیدواریم این ۱۲ نفر با تلاش تمامی دست اندرکاران، به سلامت به نقطه امن برسند.

 

این خبر تکمیل می‌شود...

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید