آقای رئیس‌جمهور در بیمارستان بستری شد

کدخبر: ۴۸۵۳۵۰
ژائیر بولسونارو، رئیس‌جمهور برزیل به دلیل احساس درد در ناحیه شکم در بیمارستان نظامی بستری شد.
آقای رئیس‌جمهور در بیمارستان بستری شد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس، منابع رسانه‌ای و مقام‌های برزیلی از بستری شدن «ژائیر بولسونارو» رئیس‌جمهور این کشور خبر دادند.

اسپوتنیک در گزارش خود درباره بستری شدن «ژائیر بولسونارو» رئیس‌جمهور برزیل خبر داد، اواخر شامگاه دوشنبه (دیشب) وی به دلیل احساس درد در ناحیه شکم به منظور معاینه به یک بیمارستان نظامی منتقل شد.

طبق گزارش منابع رسانه‌ای محلی در برزیل از قبیل خبرگزاری «جی ۱»، مارکوس پریرا رئیس حزب جمهوری‌خواه برزیل توضیحاتی درباره وضعیت رئیس‌جمهور این کشور ارائه داد. این سیاستمدار برزیلی درباره وضعیت بولسونارو گفت: «آنها می‌گویند که او بیماری رفلاکس و مشکلات شکمی داشت».

به دنبال خبرساز شدن خبر انتقال ژائیر بولسونارو رئیس‌جمهور برزیل به بیمارستان نظامی درر نتیجه درد از ناحیه شکم، «میشله بولسونارو» همسر او و بانوی اول برزیل اعلام کرد که حال شوهر او خوب شده است.

ژائیر بولسونارو اوایل ژانویه سال جاری به دلیل مشکلات روده در بیمارستان بستری شد. وی ماه جولای هم به دلیل سکسکه طولانی و حدودا ده روزه، در بیمارستان بستری شد. سکسکه‌های مکرر باعث شد که او به مدت حدود دو روز تحت نظارت پزشکی باشد.

بولسونارو حدود یک ماه قبل از انتخابات سال ۲۰۱۸ حین گردهمایی انتخاباتی در شهر «جویز د فورا» در ایالت «میناس گرایس» برزیل هدف چاقو قرار گرفت اما جان سالم به در برد اما این حمله این باعث مشکلات روده شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید