رهبر کره شمالی پیام جدید صادر کرد

کدخبر: ۴۸۵۳۸۰
رهبر کره شمالی خواستار یک "کمپین پروپاگاندا" شده است تا حمایت مردمی از ایدئولوژی "خوداتکایی" را در کره‌شمالی افزایش دهد.
رهبر کره شمالی پیام جدید صادر کرد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نامه‌ای را به مقامات حزب کارگران این کشور ارسال کرد؛ مقاماتی که روز دوشنبه در یک کارگاهی با هدف ارتقا ساخت و ساز سوسیالیستی و پیشرفت نوآوری در فعالیت‌های ایدئولوژیکی این حزب شرکت کرده بودند.

رویترز گزارش داد، کیم در پیامش عنوان داشت: حزب کارگران کره شمالی در بحوبحه مواجه با سخت‌ترین مشکلات، در حال پیشرفت است و همچنین افزایش خوداتکایی امری ضروری است.

وی افزود: تئوری "خوداتکایی" بدین معناست که اگر مردم به لحاظ ایدئولوژیکی باانگیزه باشند، هیچ چیزی غیرممکن نیست.

گفته می‌شود که تحریم‌های اعمال شده از جانب آمریکا علیه کره شمالی باعث شده است که اقتصاد این کشور با سختی مواجه شود؛ همچنین بلایای طبیعی و بیماری کووید-۱۹ از سایر دلایلی‌ست که اقتصاد این کشور را تحت تاثیر قرار داده است. علاوه بر این، به دلیل اینکه این کشور اخیرا موشک بالستیک قاره پیمای جدیدی را آزمایش کرده است، آمریکا به دنبال تشدید تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی است.

رهبر کره شمالی در ادامه پیامش افزود که این کمپین ایدئولوژیک باید بر دفع "ارواح شیطانی ضد سوسیالیسم" و "عناصر غیرسوسیالیستی" متمرکز شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید