رئیسی به مشهد می رود

کدخبر: ۴۸۵۴۲۰
سید ابراهیم رئیسی، همراه با جمعی از اعضای هیأت دولت عصر فردا، دهم فروردین‌ماه 1401 به مشهد مقدس سفر می‌کند.
رئیسی به مشهد می رود

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، یعقوبعلی نظری امروز نهم فروردین ماه در نشست خبری در خصوص هجدهمین سفر استانی رئیس جمهور اظهار کرد: سفر رئیس جمهور به مشهد مقدس از عصر روز چهارشنبه آغاز و تا عصر روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت، که البته این برنامه ممکن است تحت شرایطی تغییر کند.

وی افزود: پس از استقبال رسمی از رئیس جمهور، دومین برنامه ایشان زیارت حرم مطهر رضوی خواهد بود. برنامه‌های دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدا، ملاقات و حضور در جمع علما و مراجع و روحانیون استان و مشهد، حضور در جمع فعالین اقتصادی با الویت و رویکرد دانش‌بنیانی نیز از برنامه‌های سفر ایشان است.

وی افزود: همچنین در این سفر قرار است از یکی از شهرستان‌ها و یکی از مراکز اقتصادی استان بازدیدی صورت گیرد. به علاوه با حضور رئیس جمهور و نمایندگان محترم ایشان و مسئولین استانی نیز جلسه شورای اداری برگزار خواهد شد و سپس در پایان سفر حضور در جمع رسانه‌ها انجام خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه این سفر یک روز و نیم زمان خواهد برد، با اشاره به مشکلات استان، عنوان کرد: سفر رئیس محترم جمهور فرصت مناسبی برای جمع‌بندی این مشکلات با وزرای محترم و در دستور کار قرار گرفتن حل آن‌ها است؛ ما به دنبال حل تمام مشکلات استان هستیم.

نظری با بیان اینکه همزمان با این سفر، ۱۴ نماینده ویژه ریاست جمهوری که عمدتا از بین وزرا هستند به شهرستان‌های استان اعزام خواهند شد، اضافه کرد: به تمام شهرستان‌های استان نماینده‌ای اعزام خواهد شد و با مسئولین شهرستانی و مردم گفت‌وگو و مشکلات را بررسی خواهند کرد و در جلسه شورای اداری جمع‌بندی‌های خود را در نزد ریاست محترم جمهور مطرح خواهند کرد.

وی با بیان اینکه چهار روش ارتباط مردمی در این سفر پیش‌بینی شده است، گفت: ۳۱ میز خدمت در دستگاه‌های مختلف در مشهد پیش‌بینی شده است که در دستگاه‌های مرتبط مستقر خواهند شد و مردم می‌توانند برای بیان درخواست‌های خود به صورت حضوری، در روزهای دهم و یازدهم فروردین از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ به این میزها در دستگاه‌های مربوطه مراجعه کنند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: همچنین مردم می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ با تماس با شماره ۱۱۱ مشکلات خود را مطرح کنند و به علاوه برای طرح درخواست‌های خود از طریق سامانه اینترنتی ir.111 اقدام کنند. همچنین مردم می‌توانند مشکلات خود را با نوشتن نامه به اطلاع نمایندگان رئیس جمهور در شهرستان‌ها برسانند؛ تمام این درخواست‌ها جمع‌بندی و پاسخ داده خواهند شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید