پیام تسلیت انجمن مدیران روزنامه های غیر دولتی برای درگذشت حسین عبداللهی

کدخبر: ۴۸۵۴۶۲
انجمن مدیران روزنامه های غیر دولتی در پیامی درگذشت ناگهانی جناب آقای حسین عبداللهی صاحب امتیاز و مدیرمسئول روزنامه آرمان ملی را تسلیت گفت.
پیام تسلیت انجمن مدیران روزنامه های غیر دولتی برای درگذشت حسین عبداللهی

انجمن مدیران روزنامه های غیر دولتی در پیامی درگذشت ناگهانی جناب آقای حسین عبداللهی صاحب امتیاز و مدیرمسئول روزنامه آرمان ملی را تسلیت گفت. در پیام این انجمن آمده است:

انالله و اناالیه راجعون

دریافت خبر درگذشت ناگهانی همکار سخت کوش و خلاق و عضو برجسته انجمن مدیران روزنامه های غیر دولتی، جناب آقای حسین عبداللهی صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه آرمان ملی، موجب تاثر و تألم شدید اهالی رسانه و مطبوعات و اعضای این انجمن گردید.

ایشان در پنجاه و یکمین بهار زندگی اش با حدود سه دهه خدمات و تلاش صادقانه و ارزشمند برای رشد و تعالی فضای رسانه ای در کشور، به دیار باقی شتافت و خاطرات و خدمات ارزنده خویش را در این حوزه به یادگار گذاشت.

ضایعه دردناک درگذشت این دوست و همکار مطبوعاتی و عضو فعال انجمن مدیران روزنامه های غیر دولتی را به خانواده محترم، همکاران گرامی در روزنامه آرمان ملی و اهالی جامعه بزرگ مطبوعاتی کشور صمیمانه تسلیت عرض میکنیم و از درگاه خداوند متعال برای حسین عبداللهی عزیز، رحمت واسعه و علو درجات و برای سایر بازماندگان و همکاران و دوستداران آن مرحوم صبر و سلامتی خواستاریم.

 انجمن مدیران روزنامه های غیر دولتی

حسین عبداللهی متولد سال ۱۳۵۰ بود و در دهه ۷۰ فعالیت مطبوعاتی خود را با حضور در نشریات مختلف آغاز کرد. او در دهه ۸۰ سردبیری روزنامه «صدای عدالت» را برعهده داشت و در سال ۸۸ روزنامه «آرمان امروز» را راه‌اندازی کرد و در سال ۹۰ نیز صاحب‌امتیازی روزنامه «آرمان ملی» را برعهده گرفت.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید