اخبار نگران‌کننده‌ از فیفا و AFC /فوتبال ایران در آستانه تعلیق یا جریمه سنگین؟!

کدخبر: ۴۸۵۵۶۳
اقتصادنیوز: مهرداد سراجی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال خبر از احتمال تصمیم سختگیرانه فیفا و AFC در خصوص فوتبال ایران داد.
 اخبار نگران‌کننده‌ از فیفا و AFC /فوتبال ایران در آستانه تعلیق یا جریمه سنگین؟!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، روز گذشته دیدار دو تیم ایران و لبنان در مشهد مقدس و در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شد و سوای خود بازی، حواشی و مسایلی در بیرون ورزشگاه اتفاق افتاد که بازتاب زیادی هم در رسانه‌ها داشت و واکنش‌های مختلفی را برانگیخت. 

در این میان ماجرای همیشگی ورود بانوان به ورزشگاه که در سال‌های اخیر چالش اصلی میان مسئولان فوتبال ایران با فیفا بوده است هم دوباره مسأله ساز شد و عده‌ای از بانوان که قصد ورود به ورزشگاه را داشتند اجازه این کار به آنها داده نشد و در ادامه کار به درگیری‌هایی هم با ماموران کشیده شد که در نهایت منجر به عدم حضور این افراد در ورزشگاه شد. 

پس از این ماجرا عنوان شد که بازرسان فیفا و AFC شاهد اتفاقات پیش آمده بودند و عدم صدور مجوز حضور بانوان در ورزشگاه را گزارش داده و این موضوع می‌تواند تبعاتی برای فوتبال ایران داشته باشد. 

photo_2022-03-30_15-39-23

 

حالا مهرداد سراجی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال هم با تایید این اخبار از احتمال اتخاذ یک تصمیم سختگیرانه از سوی فیفا و AFC علیه فوتبال ایران می‌دهد اگرچه اشاره‌ای به شکل مستقیم نشده است ولی به نظر می‌رسد سراجی از احتمال تعلیق فوتبال ایران صحبت می‌کند و باید دید این موضوع تا چه حد صحت دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید