اطلاعیه دانشگاه تهران در خصوص آموزش حضوری دانشگاه/ حضور اساتید الزامی شد

کدخبر: ۴۸۵۷۱۷
اقتصادنیوز: دانشگاه تهران اطلاعیه ای درباره از سرگیری آموزش حضوری در این دانشگاه از ۱۴ فروردین جاریصادر کرد.
اطلاعیه دانشگاه تهران در خصوص آموزش حضوری دانشگاه/ حضور اساتید الزامی شد

 

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، در اطلاعیه جدید معاونت آموزشی دانشگاه تهران برای ازسرگیری آموزش حضوری در دانشگاه تهران از تاریخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ آمده است:بر اساس مصوبه مورخ ۲۳/‌۱۲/‌۱۴۰۰‬ هیات رئیسه دانشگاه تهران، کلیه کلاس‌های درس و برنامه‌های آموزشی در تمام مقاطع تحصیلی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ به صورت کاملاً حضوری و بر اساس برنامه آموزشی نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ هر یک از دانشکدگان/ دانشکده/ مرکز/ مؤسسه دانشگاه، در محل پیش‌بینی‌شده با توجه به موارد ذیل برگزار خواهد شد:

۱- شرکت منظم دانشجویان عزیز در کلاس‌های درس که در حفظ و اعتلای کیفیت علمی یاددهی-یادگیری خود و دانشگاه تأثیر به سزایی دارد، الزامی است.

۲ - دانشجویانی که به دلایل غیرموجه غیبت داشته باشند، مشمول ضوابط و مقررات مندرج در بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه تهران خواهند بود.

۳ - حضور اعضای هیأت علمی در محل خدمت و تشکیل کلاس درس بر اساس برنامه آموزشی اعلام شده برای نیمسال جاری، الزامی است.

۴ - استفاده از تجارب و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ایجادشده طی مدت آموزش غیرحضوری، در خارج از ساعات رسمی هر کلاس و مشروط به آنکه به هیچ وجه جایگزین تشکیل کلاس به صورت حضوری نشود، بلامانع است (اطلاعات لازم از حوزه معاونت محترم فناوری‌های دیجیتالی دانشگاه دریافت و مورد بررسی و اقدام قرار خواهد گرفت).

۵ - امتحانات پایان نیمسال جاری به صورت کاملاً حضوری برگزار خواهد شد.

۶ - در صورت لزوم، کامل نمودن دروس عملی ناتمام احتمالی، در چند هفته پس از پایان امتحانات نیمسال جاری، قابل برنامه‌ریزی خواهد بود.

۷ - نظر به این که حفظ سلامت دانشجویان، اعضای محترم هیأت علمی و کارکنان غیرهیأت علمی شریف مهمترین اولویت دانشگاه است، تمام فعالیت‌ها بر اساس مفاد اطلاعیه‌های رسمی ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام می‌شود.

۸ - لازم به ذکر است در صورتی که ضوابط و مقررات جدیدی از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام شود، مراتب در اسرع وقت اطلاع‌رسانی خواهد شد و مورد اقدام قرار خواهد گرفت.

۹ - اطلاعیه‌های معاونت‌های محترم دانشجویی، فرهنگی و سایر بخش‌های دانشگاه در مورد برنامه‌ها و فعالیت‌های مورد نظر، به صورت جداگانه صادر گردیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید