مستند زندگی میهمان «عصر جدید» راهی جشنواره لندن شد

کدخبر: ۴۸۵۸۵۰
اقتصادنیوز: مستند سینمایی یکی از میهمانان برنامه عصر جدید با نام «من ایرانی هستم» که به زندگی این شخص پرداخته، به جشنواره‌ای در لندن راه پیدا کرد.
مستند زندگی میهمان «عصر جدید» راهی جشنواره لندن شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مستند سینمایی «من ایرانی هستم» که به زندگی یکی از میهمانان برنامه «ماه عسل» می‌پردازد، راهی جشنواره‌ای در لندن شد.

مشاور رسانه‌ای پروژه گزارش داد، مستند سینمایی من ایرانی هستم به کارگردانی و تهیه کنندگی فرهاد ایرانی، عکاسی که در سال ۱۳۹۷ در ویژه برنامه ماه عسل به روایت زندگی پر فراز و نشیب خود به دلیل نوع بیماری‌اش پرداخته بود، راهی مجموعه جشنواره‌های جهانی لیفت آف (Lift_off) شد.

 Lift_off یک جشنواره بین‌المللی است که از فیلمسازهای مستقل حمایت کرده و با پرداخت هزینه می‌توان فیلم‌های مختلف جهان را در بخش آنلاین آن تماشا کرد.

این جشنواره بین المللی از ۱۴ مارس (۲۳ اسفند ۱۴۰۰) با اکران فیزیکی آثار راه یافته آغاز شده و تا ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین ۱۴۰۱) ادامه دارد. از چهارم آوریل (دوشنبه، ۱۵ فروردین) اکران آنلاین فیلم‌های پذیرفته شده، از جمله من ایرانی هستم، در این جشنواره آغاز خواهد شد.

مستند ۴۰ دقیقه‌ای من ایرانی هستم داستان یک تلاش بی پایان است که تا به امروز ادامه دارد، داستان مبارزه با جامعه‌ای که توانایی‌های فرهاد ایرانی را به خاطر ظاهری که درگیر بیماری تریچر کالینز است، نادیده می‌گیرد.
این فیلم روایتگر کودکی است که با وجود تمام مشکلات، هرگز دست از تلاش برای تحقق رویاهایش نکشید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید