بارش باران در این مناطق از سه شنبه/ آسمان تهران ابری است

کدخبر: ۴۸۵۹۵۸
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور از اواسط هفته پیش رو خبر داد و گفت: از اواخر سه‌شنبه و چهارشنبه در برخی نقاط شمال غرب کشور بارش رخ خواهد داد.
بارش باران در این مناطق از سه شنبه/ آسمان تهران ابری است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان، با بیان اینکه بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری تا روز سه‌شنبه (شانزدهم فروردین ماه) جوی آرام در غالب مناطق کشور خواهیم داشت اظهار کرد: همچنین تا روز دوشنبه (پانزدهم فروردین ماه) روند افزایش دما در نوار شمالی کشور و وزش باد نسبتا شدید جنوبی در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل پیش بینی می‌شود.

وی افزود: روز سه‌شنبه نیز کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود. در این روز دریای خزر هم مواج است.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از اواخر سه‌شنبه و چهارشنبه در برخی نقاط شمال غرب کشور بارش رخ خواهد داد.

ضیاییان وضعیت آب‌وهوایی پایتخت را طی سه روز آینده نیز پیش‌بینی و عنوان کرد: امروز، شنبه (سیزدهم فروردین ماه)، آسمان تهران قسمتی ابری و گاهی با وزش باد همراه است و دمای آن در کمترین و بیشترین حالت خود به ۱۳ و ۲۶ درجه سانتیگراد می‌رسد. همچنین در روز یک‌شنبه(چهاردهم فروردین ماه)‌ آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری و همراه با وزش باد پیش بینی می شود و دمای هوا بین ۱۵ تا ۲۸ درجه سانتیگراد متغیر است.

وی ادامه داد: پس فردا، دوشنبه (پانزدهم فروردین ماه)‌نیز آسمان همانند دو روز گذشته کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی می شود و دمای هوا با کمی افزایش بین ۱۶ تا ۲۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید