عکس متفاوت علی دایی در آغوش رئیس فیفا

کدخبر: ۴۸۶۰۰۷
علی دایی، اسطوره فوتبال ایران ملاقات گرم و دوستانه‌ای با جانی اینفانتینو، رئیس فیفا داشت.
عکس متفاوت علی دایی در آغوش رئیس فیفا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه ، از چند روز قبل اعلام شد که علی دایی، ستاره پرافتخار فوتبال ایران به‌عنوان یکی از هشت نفری که قرار است قرعه کشی مرحله جام جهانی ۲۰۲۲ را انجام دهند، راهی کشور قطر خواهد شد. بدین‌ترتیب او در کنار مهدی مهدوی‌کیا برای شرکت در مراسم به دوحه سفر کردند و در نهایت راشمین چودوری، مجری برنامه با عبارت "اولین بازیکنی که از مرز ۱۰۰ گل در رده ملی عبور کرد"، از علی دایی برای حضور روی سن دعوت کرد.

اما در پایان مراسم نیز شاهد خوش و بش علی دایی با جانی اینفانتینو و گفت و گوی کوتاه و دوستانه آنها بودیم. البته علی دایی از گذشته رابطه خوبی با رئیس فیفا داشته و چند سال قبل برای استقبال از جانی اینفانتینو هنگام سفر به تهران نیز راهی فرودگاه شده بود. علی دایی در سال های گذشته بارها در مهمانی های برگزار شده توسط فیفا شرکت کرده بود و این رابطه دوستانه با جانی اینفانتینو همچنان حفظ شده است.

علی دایی پیش از شروع مراسم نیز خوش و بش گرمی با دیگر اعضای دعوت شده برای قرعه کشی نهایی داشته و در نهایت سکانس پایانی سفر او به دوحه نیز این گفت‌وگوی کوتاه با جانی اینفانتینو، رئیس فیفا در سالن و هنگام نزدیک شدن به دقایق پایانی مراسم بود.

علی دایی در آغوش رئیس فیفا/عکس

علی دایی در آغوش رئیس فیفا/عکس

علی دایی در آغوش رئیس فیفا/عکس

علی دایی در آغوش رئیس فیفا/عکس

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید