حضور اتباع خارجی در این شهرستان‌ها ممنوع شد

کدخبر: ۴۸۶۰۷۳
اقتصادنیوز: محمدتقی ایرانی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر گفت حضور اتباع خارجی در عسلویه، دیلم و گناوه ممنوع است.
حضور اتباع خارجی در این شهرستان‌ها ممنوع شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، «محمدتقی ایرانی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باتوجه به ممنوعیت حضور اتباع بیگانه در شهرهای عسلویه، دیلم و گناوه بکارگیری اتباع افغانستان از سوی شهروندان بوشهری خلاف قانون است و با متخلفان برخورد می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر افزود: نیروی انتظامی با هماهنگی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی و نظارت فرمانداری‌ها وظیفه جمع‌آوری و تردد افغانستانی‌های غیرمجاز را بعهده دارند.

وی عنوان کرد: مردم استان از بکارگیری افغانستانی‌ها اجتناب کرده و گزارش آنان را به نیروی انتظامی بدهند.

این مقام مسؤول گفت: باتوجه به اینکه تعدادی از اتباع افغانستانی وابسته به گروه‌های تروریستی و داعش بوده و احتمال ورود آنان به کشور متصور است در نتیجه هرگونه مسامحه در این خصوص مخل امنیت و آرامش کشور است بر همین اساس نیروهای امنیتی و انتظامی با آمادگی کامل در شناسایی و برخورد قانونی با آنان را در دستور کار خود قرار دهند.

ایرانی اظهار کرد: به همه مردم استان بوشهر توصیه و تذکر داده می‌شود اسکان، اجاره‌خانه و ملک، شغل وکار کسب به این اتباع به هیچ عنوان پذیرفته نیست و با متخلفان برابر قانون، با جریمه نقدی سنگین و محکومیت در دادگاه برخورد می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج)، وارد عمل شده و با کسانی که محل مخفی شدن، این افراد را گزارش نکنند، برخورد قضایی صورت می‌گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید