تذکر نماینده مجلس به وزیر بهداشت/ چرا وعده‌هایی که به مردم دادیم بر زمین مانده است؟!

کدخبر: ۴۸۶۴۶۳
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: خوب است درباره کارهای بر زمین مانده و کارآمدی برخی قوانین را از خود سوال کنیم و باید مرور کنیم که چه نتیجه ای داشته و در آینده چه باید کرد.
تذکر نماینده مجلس به وزیر بهداشت/ چرا وعده‌هایی که به مردم دادیم بر زمین مانده است؟!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، محمدتقی نقدعلی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی، از همه دست اندرکارانی که در ایام نوروز اعم از نیروی انتظامی، اورژانس و هلال احمر و.. مقدمات بهره مندی از فضای نوروزی را برای مردم ایران فراهم کردند، بالاخص از گروه های جهادی که به مناطق محروم خوزستان و چهار محال بختیاری اعزام شدند، تقدیر و تشکر می کنم.

وی در ادامه عنوان کرد: هم گروه شدن تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران را با استکبار جهانی و روباه پیر انگلیس به فال نیک می گیریم. ان شاءالله این مقابله و هم گروه شدن به پیروزی قاطع تیم ملی ایران منتهی شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: قریب دو سال از عمر مجلس گذشت و اقدامات شایسته ای همچون قانون امنیت قضایی، قانون حمایت از جهش تولید دانش بنیان، قانون صدور مجوزهای کسب و کار، قانون جمعیت و خانواده و قانون بودجه ای که طلیعه محرومیت زدایی را در آن ملاحظه می کنیم و ان شاءالله در قانون گذاری های آتی بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

نقدعلی عنوان کرد: خوب است درباره کارهای بر زمین مانده و کارآمدی برخی قوانین را از خود سوال کنیم و باید مرور کنیم که چه نتیجه ای داشته و در آینده چه باید کرد. چرا برخی از قول هایی که به مردم دادیم بر زمین مانده است؟ طرح شفافیت شعار مجلس انقلابی بود، هر چند امروز آقای قالیباف امروز قول دادند طرح شفافیت آرا به صحن علنی بیاید، اما این سوال بی پاسخ را با رای قاطع پاسخ مثبت دهید و موکلینی که به ما رای دادند را خوشحال کنیم.

وی با طرح این سوال که تکلیف قانون اعاده اموال مسئولین مصوب مجلس دهم چه شد؟ بیان کرد: به عقیده کارشناسان قرار بود این قانون ۳۰۰ هزار میلیارد از اموال به تاراج رفته را به بیت المال برگردند. هر چند دستورالعمل این قانون توسط ریاست قوه قضائیه ابلاغ شد، اما امروز از آقای اژه ای می خواهیم که به مجلس بیایند و میزان اموالی که بر اساس این قانون باید به بیت المال برگردد را به مجلس دهد. مجلس پیگیر اجرای کامل این قانون است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با تقدیر از زحمات هیات رئیسه مجلس گفت: حدود یک ماه دیگر شما بنا دارید از نمایندگان رای اعتماد بگیرید و بعضی از نقاط ضعف و در اولویت قرار دادن قوانین را مرور کنید والا مجلس دیگر اعتماد نخواهد کرد. باید اولویت های معیشتی و اشتغال و گره های قانونی مثل اصلاح قانون جاسوسی، قانون حمل سلاح، تجارت و... را در اولویت قرار دهید.

نماینده مردم خمینی شهر در خصوص مسائل حوزه انتخابیه اش نیز تذکری به وزیر بهداشت داد و گفت: شهرستان خمینی شهر با ۴۰۰ هزار نفر جمعیت فاقد دستگاه ام آر آی است و در برخی شهرستان های همجوار با اصفهان وضعیت بهداشتی بسیار نامناسب است.

نقدعلی خطاب به وزیر میراث و گردشگری نیز گفت: شما در شهرستان و بسیاری از مناطق کار را گره انداخته اید. ۴۵۰ هکتار از بافت مسکونی خمینی شهر را در قالب بافت میراثی قرار داده اید که به نظر کارشناسان حتی یک بافت تاریخی در برخی از آنها وجود ندارد. به خمینی شهر بیایید و گره کور را باز کنید.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش نیز عنوان کرد: خمینی شهر با ۶۰ هزار دانش آموز، هزار معلم کمبود دارد، کسری نیروی انسانی را تدبیر کنید.

نماینده خمینی شهر در پایان از رئیس جمهور خواست که به استان اصفهان نیز سفر کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید