شناسایی یک علامت جدید در مبتلایان به امیکرون

کدخبر: ۴۸۶۸۱۱
اقتصادنیوز: امیکرون معمولاً احساسات ناراحت‌کننده ای مثل خارش چشم را بیشتر در خودش دارد و معمولاً التهابات در آن بیشتر اتفاق می‌ افتد.
شناسایی یک علامت جدید در مبتلایان به امیکرون

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از بهداشت نیوز، بسیاری از افرادی که به امیکرون دچار شده‌ اند خارش چشم داشتند. اگر در گوگل سرچ کنید، متوجه می‌ شوید که خارش و یا درد چشم می‌ تواند در بین افراد مبتلا به کرونا و امیکرون خیلی زیاد باشد.

افراد زیادی این وضعیت را تجربه کرده‌اند؛ همچنین ممکن است که در کنارش سوزش گلو را هم تجربه کنید. بسیاری از آنها در کنار خارش چشم و بینی، التهابات را هم تجربه کردند اما به هر حال نکته ای که اهمیت دارد، این است که خارش چشم می‌ تواند از علامت‌ های سویه امیکرون باشد. اگر در کنار خارش چشم علامت هایی مثل تب بالا، درد عضلانی و حالت تهوع دارید به پزشک مراجعه کنید، زیرا ممکن است مبتلا به امیکرون شده باشید.

خارش چشم

امیکرون احتمالاً بیشتر سیستم تنفسی فوقانی را درگیر کند، تا این که به سراغ دیگر قسمت‌ های بدن برود. امیکرون معمولاً احساسات ناراحت‌کننده ای مثل خارش چشم را بیشتر در خودش دارد و معمولاً التهابات در آن بیشتر اتفاق می‌ افتد.

البته خارش‌چشم تنها علامت نیست

درست است که خارش چشم را باید جدی بگیرید اما این تنها علامت امیکرون نیست. اگر علائمی شبیه به سرماخوردگی داشتید و در کنارش خارش‌چشم را احساس کردید، حتماً به پزشک مراجعه کنید.‌علامت هایی مثل سرفه، خستگی، گرفتگی بینی و آبریزش بینی جزء آن ها محسوب می‌ شود.

بعد از بهبودی امیکرون، خارش چشم باید از بین برود. اگر متوجه شدید که در دوران ابتلا به امیکرون به خارش چشم دچار شده اید، بدانید که این درد پایدار نیست، زیرا بعد از بهبود آن دیگر خارشی وجود ندارد.

برای جلوگیری از خارش مداوم؛ باید مراقب باشید که چشمان تان را نمالید، زیرا وضعیت بدتر می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید