دختران پوتین هم تحریم شدند + عکس

کدخبر: ۴۸۶۹۴۵
اقتصادنیوز: دیلی تلگراف گزارش داده است که نام دختران پوتین در فهرست تحریمی اتحادیه اروپا قرار دارد.
دختران پوتین هم تحریم شدند + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، هم زمان با اینکه اتحادیه اروپا "اقدامات تنبیهی" از جمله ممنوعیت واردات زغال سنگ از روسیه را اعلام کرده، بروکسل قصد دارد دختران ولادیمیر پوتین را با تحریم‌های جدید هدف قرار دهد. به نوشته روزنامه دیلی تلگراف، نام «کاترینا تیخونووا» و « ماریا ورونتسوا»، دختران ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه که زندگی مخفیانه‌ای دارند.

همچنین در اکوایران ببینید : دو بهشتی که جهنم شده‌اند

هم زمان با اینکه اتحادیه اروپا "اقدامات تنبیهی" از جمله ممنوعیت واردات زغال سنگ از روسیه را اعلام کرده، بروکسل قصد دارد دختران ولادیمیر پوتین را با تحریم‌های جدید هدف قرار دهد.

به نوشته روزنامه دیلی تلگراف، نام «کاترینا تیخونووا» و « ماریا ورونتسوا»، دختران ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه که زندگی مخفیانه‌ای دارند، در پیش‌نویس فهرست افراد تحریمی است؛ از جمله تحریم‌شدگان می‌توان به سیاستمداران، الیگارش‌ها و خانواده‌های آن‌ها اشاره کرد.

این فهرست که قرار است تغییراتی در آن اعمال شود و به موجب این تغییرات، مسدود شدن دارایی‌ها و محدودیت‌های سفر جزو تحریم‌های جدید خواهند بود، امروز (چهارشنبه) برای تصویب مطرح می‌شود.

خانم ورونتسوا مالک یک پروژه سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت و بهداشت است و خانم تیخونووا یک موسسه هوش مصنوعی را در مسکو اداره می‌کند؛ بدین ترتیب این اقدام اتحادیه اروپا "بسیار نمادین" است تا مشخص شود که آیا دختران ولادیمیر پوتین دارایی‌هایی را در خارج از مسکو دارند یا خیر.

علاوه بر این، کمیسیون اروپا بسته‌ تحریمی جدیدی را علیه روسیه معرفی می‌کند، اقدامات محدودکننده‌ای از جمله ممنوعیت واردات زغال‌سنگ روسیه و ارسال تجهیزات جدید به این کشور.

دختران پوتین

اورزولا فون درلاین، رئیس کمیسیون اروپا گفت: ما همگی تصاویر وحشتناکی که از بوچا و سایر مناطق در اوکراین منتشر شده را مشاهده کردیم. این جنایات بی‌پاسخ نخواهد ماند.

همچنین در این خصوص، لیز تراس، وزیر امور خارجه انگلیس اظهار کرد که تحریم‌های غرب، اقتصاد روسیه را به "دوران اتحاد جماهیر شوروی" بازگردانده است و همچنین وی خواستار "اقدامات سخت‌تری" از جمله ارسال تجهیزات به کی‌یف شد تا جنگ در اوکراین را متوقف کند.

این سیاستمدار انگلیسی افزود که این اقدامات جدید با همکاری گروه ۷ (G۷) و اتحادیه اروپا انجام خواهد شد؛ اقداماتی که می‌تواند تحریم‌ها را علیه موسسات مالی در روسیه بیشتر کند.

از طرفی، سفیران اتحادیه اروپا درخصوص محدودیت‌های تجارتی علیه چهار بانک روسی، بخش کشاورزی و تولیدات و مواد غذایی و انرژی گفت‌وگو خواهند کرد. این در حالیست که سفیر روسیه در اتحادیه اروپا با اشاره به هشدار پوتین مبنی بر اینکه مسکو صادرات مواد غذایی به کشورهای "متخاصم" را به دقت "نظارت" خواهد کرد، نسبت به اقدام تلافی‌جویانه هشدار داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید